Patch 1.04 do Wiedźmina 3 już gotowy. Jakie zmiany?

CD Projekt RED nie próżnuje, serwując graczom kolejną porcję poprawek do Dzikiego Gonu. Zobaczcie, co wprowadza nowa łatka.

Patch 1.04 do Wiedźmina 3 jest przeznaczony dla osób, które posiadają wersję gry na PC. Przypominamy, że poprzednia aktualizacja umożliwiła nam podniesienie wartości filtrowania anizotropowego do x16 na poziomie ultra, co skutkowało większą ostrością tekstur (sami zobaczcie poprawę).

Nowa łatka również zajmuje się grafiką. Patch 1.04 zwiększa jakość tekstur wyświetlanych przy ustawieniach wysokich oraz ultra, a oprócz tego poprawia wydajność technologii NVIDIA Hairworks. Polskie studio zapewnia, że dostajemy również lepszą stabilność i wydajność gry.

Przy okazji CD Projekt RED postanowiło naprawić kilka błędów nękających pecetową edycję tytułu. Przede wszystkim wyeliminowano problem, przez który niektórzy gracze nie mogli przenieść do Dzikiego Gonu stanów gry z Wiedźmina 2. Wprowadzono również możliwość dowolnego przypisywania klawiszy do funkcji, poprawiono zachowanie się łódki podczas przerywników filmowych czy umożliwiono nam zakup większej liczby kart do Gwinta na początku gry. To jednak nie wszystko. Pełną listę zmian, która pojawiła się na oficjalnej stronie Wiedźmina – publikujemy poniżej.

Patch 1.04 do Wiedźmina 3 – lista zmian:

  • Wprowadzono możliwość dowolnego przypisywania klawiszy do funkcji;
  • Naprawiono rzadko występujący problem zapętlających się opcji dialogowych.
  • Wojownicy Dzikiego Gonu pod wpływem znaku Aksji będą zachowywać się już poprawnie;
  • Wyeliminowano błąd powodujący spontaniczne podpalanie się chmur gazowych;
  • Rozdzielczość 1280 x 720 poprawnie wyświetla się teraz w opcjach;
  • Poprawiono zachowanie się łódki podczas przerywników filmowych;
  • Ulepszono jakość renderowania dla ustawień wysokich / ultra;
  • Zwiększono wydajność technologii NVIDIA Hairworks;
  • Dodano kilka kart do gry w Gwinta w Prologu;
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający import stanów gry z Wiedźmina 2 przez użytkowników ze znakami diakrytycznymi w nazwie;
  • Poprawiono ogólną stabilność i wydajność gry;
  • Wprowadzono poprawki związane z minimalizowaniem okna z grą przez użycie alt + tab;
  • Zaktualizowano ikonę gry;
  • Powiększono rozmiar okna z łupem;
  • Poprawiono usterkę powodującą wyświetlanie się okna z porównywaniem przedmiotów poza granicami interfejsu;
  • Ulepszanie przedmiotów należących do zestawów nie prowadzi już do zaniku miejsc na runy;
  • Wprowadzono drobne poprawki do interfejsu gry w Gwinta;
  • Uzupełniono kilka brakujących tłumaczeń w różnych wersjach językowych gry.
Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet