Patch 1.03 do Wiedźmina 3 wylądował na PS4. Jakie zmiany?

Posiadacze konsoli od Sony w końcu otrzymali oczekiwaną łatkę. Aktualizacja naprawia kilka błędów oraz zwiększa wydajność.

Patch 1.03 naprawia Dziki Gon na PlayStation 4 w kilku miejscach. Studio CD Projekt RED zaznacza, że łatka zwiększa przede wszystkim wydajność podczas rozgrywki oraz w przerywnikach filmowych. Oglądając cut-scenki powinniśmy również zauważyć bardziej naturalnie poruszającą się roślinność przy podmuchach wiatru.

Aktualizacja radzi sobie również z błędem, który skutecznie uniemożliwiał nam ukończenie jednej z misji. Podczas zadania Wędrując w Ciemnościach mogliśmy zobaczyć bowiem ekran ładowania, który zawieszał grę. Teraz nie powinno się to już zdarzać.

Patch 1.03 radzi sobie również z błędami graficznymi w Gwincie, poprawia niektóre tłumaczenia czy eliminuje problem z dialogami, które mogły się nieraz zapętlać. To jednak nie wszystko. Pełną listę zmian, którą deweloper opublikował na oficjalnym forum, prezentujemy poniżej. Aktualizacja waży około 500 MB. Dajcie znać, czy już pobraliście i czy zostały jakieś błędy, których łatka nie eliminuje.

Co zmienia patch 1.03 do Wiedźmina 3 na PS4?

  • Naprawia błąd, który pozwalał nam strzelać do sprzymierzonych NPC;
  • Naprawia problem z regeneracją staminy w podczas sprintu;
  • Naprawia błąd, który mógł powodować samozapalenie chmury gazu;
  • Redukuje czas wczytywania niektórych grup NPC;
  • Kropelki krwi zabitych przeciwników będą teraz lepiej wyglądać na powierzchni wody;
  • Poprawiono efekty wizualne w zadaniu Wędrując w Ciemnościach (Wandering in the Dark);
  • Poprawiono zachowanie roślinności w cut-scenkach;
  • Naprawiono błędy graficzne, które pojawiały się podczas gry w Gwinta;
  • Zmniejszono pop-up cieniowania roślin;
  • Miecz Melltith jest ponownie widoczny;
  • Poprawiono niektóre tłumaczenia w wersjach zlokalizowanych;
  • Zwiększono wydajność, zwłaszcza w scenkach przerywnikowych i podczas rozgrywki;
  • Rozwiązano problem z automatycznym zapisem stanu gry podczas dłuższej rozgrywki;
  • Naprawiono drobne błędy w udźwiękowieniu;
  • Poprawiono błąd, przez który widzieliśmy nieskończony ekran ładowania w zadaniu Wędrując w Ciemnościach (Wandering in the Dark);
  • Skorygowano błąd w systemie dialogowym, który mógł czasem powodować zapętlanie dialogów;
  • Poprawiono stabilność rozgrywki i interfejsu użytkownika, zwłaszcza podczas zabawy w Gwinta;
  • Poprawiono błąd w dzienniku zadania Lewe Papiery (Fake Papers);
  • Powiększono okienko przy zbieraniu zdobytych łupów.
Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

15 Shares
Share15
+1
Tweet