[Paris Games Week] Tak Sony reklamuje PlayStation VR

Nowy materiał skupia się na nadchodzących grach oraz emocjach. Zamierzacie sięgnąć po wirtualną rzeczywistość od Sony?

Już wczoraj mogliśmy zobaczyć świetnie zapowiadający się tytuł Robinson: The Journey, który wykorzysta PlayStation VR. Była też zapowiedź gry Until Dawn: Rush of Blood, tworzonej również z myślą o nadchodzącym gadżecie.

Sony wypuściło też zwiastun samego zestawu rzeczywistości wirtualnej. Szkoda, że nadal nie poznaliśmy konkretnej ceny (choć możliwe, że będzie dosyć drogo) oraz daty premiery.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet