Blizzard ulepsza swojego sieciowego shootera. Oto nadchodzące zmiany w grze

Blizzard ulepsza swojego sieciowego shootera. Oto nadchodzące zmiany w grze
Newsy PC PS4 XOne

Nowa aktualizacja w drodze.

Deweloper informuje, że kolejne zmiany w Overwatch są już możliwe do sprawdzenia na serwerze testowym (PST), zatem dostępne na razie jedynie dla posiadaczy PC.

Oczywiście ostateczna wersja aktualizacji trafi również na konsole PlayStation 4 i Xbox One, a poniżej możecie zobaczyć, na co się szykować.

Dajcie znać, czy jesteście zadowoleni z przedstawionych zmian, czy może Waszym zdaniem są pilniejsze sprawy, którymi Blizzard powinien zająć się w pierwszej kolejności?

Aktualizacja Overwatch

OGÓLNE

Gry dowolne i wyszukiwarka gier

  • Gracze mogą teraz wyłączyć alternatywny tryb ognia w grach dowolnych.
  • Teraz można wyłączyć jedną Superzdolność Symmetry i pozostawić drugą aktywną.

AKTUALIZACJE BOHATERÓW

Genji

  • Usunięto czas odnowienia ataku podczas użycia zdolności wspinania się na ściany przez Genjiego, co pozwala mu atakować wrogów od razu po zakończeniu wspinaczki.

Komentarze twórców: To zmiana ułatwiająca rozgrywkę i usprawnia wspinanie się na ściany.

Hanzo

  • Usunięto czas odnowienia ataku podczas użycia zdolności wspinania się na ściany przez Hanzo, co pozwala mu atakować wrogów od razu po zakończeniu wspinaczki.
  • Łuk Burzy
    • Zwiększono szybkość ładowania o 10%.
    • Naładowane strzału utrzymują swój ładunek po wejściu postaci na ścianę, pod warunkiem, że przycisk pozostał przytrzymany.

Komentarze twórców: Skrócenie czasu naciągania łuku przez Hanzo daje mu większy ogólny wskaźnik ONS i jednocześnie pozwala w pełni naładować strzały i w razie konieczności szybciej odzyskać pełną szybkość ruchu. Podobnie jak u Genjiego jest to zmiana ułatwiająca rozgrywkę i usprawnia wchodzenie na ściany.

Orisa

  • Miotacz Fuzyjny
    • Zmniejszono obrażenia o 15%.
  • Bariera Ochronna
    • Skrócono czas odnowienia z 12 do 8 sekund.

Komentarze twórców: Aby pomóc Orisie wspierać drużynę na linii frontu, skracamy czas odnowienia Bariery Ochronnej. Zmiana ta pomoże w razie konieczności łatwo przemieścić barierę. Aby zrekompensować tę nową przewagę defensywną, zmniejszamy obrażenia zadawane przez Miotacz Fuzyjny, ponieważ uznaliśmy, że są za duże.

Żniwiarz

  • Postać Upiora
    • Teraz amunicja jest w pełni uzupełniana po przybraniu Postaci Upiora.

Komentarz twórców: Postać Upiora jest zazwyczaj wykorzystywana do ucieczki po oddaniu strzału. Zmiana ta daje korzystającemu z tej zdolności Żniwiarzowi szansę na kontratak, kiedy ściga go wróg.

Reinhardt

  • Zdruzgotanie
    • Obniżono efektywną wysokość z 3 do 2 metrów.
    • Próg wysokości obiektów, na które może „wspiąć” się Zdruzgotanie został obniżony z 3 do 2 metrów, dzięki czemu efekt użycia zdolności ma mniejszą szansę na pokonanie wysokich obiektów podczas rozprzestrzeniania się.

Komentarz twórców: Efekt użycia zdolności Zdruzgotania miał w zwyczaju rozprzestrzeniać się za wysoko i często dotykał celów, która znajdowały się wysoko na ziemią. Zmiana ta pomoże w utrzymaniu efektu zdolności niżej.

Żołnierz-76

  • Ciężki Karabin Pulsacyjny
    • Zmniejszono obrażenia pocisków z 20 do 19 punktów.

Komentarz twórców: Żołnierz-76 jest obecnie lepiej zbalansowany, ale zadawane przez niego obrażenia sprawiały, że był oczywistym wyborem w porównaniu z innymi postaciami.

POPRAWKI BŁĘDÓW

Ogólne

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał usłyszenie kwestii dialogowych podczas pokazywania najlepszego zagrania meczu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że osłony miały barwy nieprawidłowej drużyny podczas pokazywania najlepszego zagrania meczu.
  • Dodano nowe ikony z informacjami o śmierci z udziałem elementów otoczenia i kilku zdolności.

Salon gier

  • Naprawiono błąd, który powodował przerwanie wprowadzenia do Tajemniczego pojedynku 1 na 1.
  • Naprawiono błąd, który powodował rozdzielenie ekip na drużyny po dołączeniu w Grze dowolnej.

SI

  • Naprawiono błąd, który powodował, że na mapie Ilios boty wpadały do studni.

Bohaterowie

  • Naprawiono błąd, który powodował, że aury leczenia i szybkości Lúcia były nakładane nieprawidłowo.
  • Naprawiono błąd, który nie pozwalał zdolności Umocnienia Orisy na blokowanie alternatywnego trybu ognia Wzmacniacza Lúcia.
  • Naprawiono błąd, który w niektórych sytuacjach nie pozwalał Orisie na rozstawienie Bariery Ochronnej.
  • Naprawiono błąd występujący na niektórych kartach graficznych, który powodował wyświetlanie nieprawidłowej liczby amunicji po wybraniu skórek Mecha i Raptoriona dla Fary.
  • Naprawiono błąd, który nie pozwalał dwóm szarżującym Reinhardtom na zabicie się nawzajem.
  • Naprawiono błąd, który nie pozwalał Superzdolności Pierwotnego Szału na odnowienie zdrowia Winstona po trafieniu przez Granat Biotyczny Any.

Mapy

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Smuga poruszała się w dziwny sposób, kiedy po raz pierwszy pojawiała się w samouczku.
  • Naprawiono błąd, który powodował asymetrię kolumn w punkcie przejęcia w ruinach na mapie Ilios.
  • Naprawiono błąd na mapie Posterunek: Gibraltar, który umożliwiał Sombrze dostawanie się w pewne miejsca wbrew intencjom twórców.
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie