Oto jak Microsoft w sprytny sposób reklamuje Star Wars Battlefront

Amerykański gigant wie jak skutecznie ominąć wyłączność reklamową na Star Wars Battlefront, którą posiada Sony.

Sony, EA oraz DICE dogadało się, że wspólnie będą promować Star Wars Battlefront. Mimo tego że produkcja dostępna jest również na PC oraz Xboksa One, w sieci oraz prasie i telewizji widać wyłącznie reklamy, które pokazują grę tylko na konsoli Sony. Microsoft znalazł jednak sprytny sposób, aby podpiąć się pod reklamę Star Wars Battlefront.

W jednej z brytyjskich gazet znalazła się recenzja Star Wars Battlefront, a zaraz na stronie obok widać zieloną reklamę, która ma wyłącznie napis „dostępne już na Xbox One”. Ciekawy pomysł jak na reklamę? Cóż jeśli Microsoft nie może oficjalnie reklamować gry, to przynajmniej radzi sobie w taki sposób. Zdjęcie reklamy możecie zobaczyć powyżej. To wycinek z gazety, który zrobił jeden z czytelników z Wielkiej Brytanii.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

16 Shares
Share16
+1
Tweet