Nowy patch do The Division już w grze. Oto lista poprawionych błędów

Ubisoft wprowadził aktualizację podczas dzisiejszej przerwy technicznej.

Patch do The Division radzi sobie m.in. z umieraniem naszych postaci po respawnie w schronie, naprawia rękawice Alpha Bridge czy redukuje bazowe obrażenia od wszystkich karabinów G36 o 15 proc. Na forum Ubisoft pojawiło się pełne zestawienie poprawek, które możecie przeczytać poniżej. Dajcie znać, czy na liście zabrakło jakiegoś błędu, który Waszym zdaniem również powinien zostać jak najszybciej wyeliminowany.

Jakie zmiany w The Division?

  • Zredukowano bazowe obrażenia od wszystkich karabinów G36 o 15%
  • Naprawiono błąd, przez który specjalne właściwości nazwanych broni nie mogły zostać skalibrowane.
  • Naprawiono błąd, przez który mapa nie ładowała się dla niektórych graczy.
  • Naprawiono błąd, przez który interfejs misji psuł się, jeśli punkt ewakuacyjny w Podziemiu został użyty przed pojawieniem się kolejnego celu misji.
  • Naprawiono błąd, przez który rękawice Alpha Bridge nie posiadały jednego ze swoich atrybutów. Uwaga: ta zmiana jest retroaktywna, co oznacza, że wszystkie atrybuty na istniejących
  • rękawicach AlphaBridge będą zresetowane.
  • Naprawiono błąd, przez który muzyka w grze milkła po zalogowaniu się do najazdu.
  • Naprawiono błąd, przez który rekalibracja ostatniej właściwości na pistolecie PP-19 nie wylosuje darmowej właściwości,
  • Naprawiono błąd, gdzie bonus zestawy wyposażenia Sentry aplikował się nieprawidłowo podczas używania automatycznej strzelby szturmowca
  • Naprawiono błąd, przez który używanie głównej zdnolności powodował nałożenie efektu wizualnego na wszystkich graczy będących w pobliżu (nie tylko grupy)
  • Naprawiono błąd, przez który właściwości broni nakładały się nieskończenie, jeśli używało się bonusu, wynikającego z noszenia wszystkich 4 części zestawu AlphaBridge.
  • Naprawiono błąd, przez który rekalibracja właściwości broni wybierała losowy bonus, zamiast tego wybranego z interfejsu.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze umierali, jeśli wracali do pewnych misji po respawnie w schronie.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze PC mogli używać kilku dóbr konsumpcyjnych na raz.
Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

26 Shares
Share26
+1
Tweet