Nie będzie już podkręconej grafiki na pokazach gier? Ze strony Ubisoftu pewnie nie

Nie będzie już podkręconej grafiki na pokazach gier? Ze strony Ubisoftu pewnie nie
Newsy PC PS4 XOne
watch-dogsPo wpadce z Watch Dogs, Ubisoft rozpoczyna nową strategię.
Ubisoft jasno daje do zrozumienia, że popełniło błąd w przypadku prezentacji Watch Dogs na E3 w 2012. Wtedy to przygotowany został oszałamiająco wyglądający filmik ze świetnymi efektami graficznymi. Niestety po wielu miesiąca okazało się, że gra wcale tak dobrze nie wygląda jak na pokazie w Los Angeles. Gracze poczuli się oszukani i mimo ze gra wcale nie była najgorsza, producentowi nie udało się sprostać wcześniejszym oczekiwaniom. Teraz Ubisoft zapowiada zmianę strategii prezentowania gier podczas targów. - Musimy mieć pewność, że produkcje są grywalne i da się je uruchomić na sprzętach docelowych. Teraz, kiedy mieliśmy coś pokazać, poprosiłem zespół, aby się upewnił, że w tytuł można zagrać i gracze zobaczą, z czym mają do czynienia. Watch Dogs nauczył nas, że jeżeli projektu nie można włączyć na sprzęcie docelowym, to mamy problem - oświadcza Yves Guillemot z Ubisoftu. Czyżby to był koniec podkręcania gier specjalnie na pokazy? Miejmy nadzieję, że tak.
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie