Need for Speed – o płynności, wielkości świata, DLC, mikropłatnościach…

Zapraszamy na porządną dawkę szczegółów dotyczących nadjeżdżającego z niesamowitą prędkością Need for Speed!

Posiadacze PlayStation 4 oraz Xboksa One dostaną nowego NfS-a w swoje ręce na początku listopada tego roku. Gorzej w przypadku blaszaków, na które premiera Need for Speed została znacznie opóźniona. Na poprawę humoru Elektronicy prezentują kolejna porcję informacji dotyczących gry, które powinny zainteresować nie tylko pecetowców, lecz również posiadaczy konsol.

Na oficjalnej stronie gry twórcy opublikowali listę pytań od fanów, na które oczywiście odpowiadają. Najciekawsze, wnoszące coś nowego do dotychczasowej wiedzy na temat tytułu, publikujemy poniżej.

  1. Czy gra toczy się w otwartym świecie? Tak, Need for Speed osadzone jest w rozbudowanym otwartym świecie. Liczba dróg, którymi możecie jeździć, przekracza dwukrotnie tę z NFS Rivals.
  2. Czy wszystkie samochody dostępne będą od początku? Wszystkie auta będą dostępne od samego początku gry, musicie jednak zdobyć odpowiednią ilość pieniędzy, by móc sobie na nie pozwolić.
  3. Czy mogę wyłączyć dynamiczną kamerę driftową? Owszem, jest to jedna z dostępnych w grze opcji. Możecie wybrać widok ze zderzaka z maski, kamerę pościgową i kamerę dalekiego pościgu oraz kamery dynamiczne.
  4. Nie posiadam subskrypcji w PlayStation Plus ani abonamentu Xbox Live Gold. Czy mimo to będę mógł/mogła korzystać z trybu dla pojedynczego gracza? Tak, to możliwe. PlayStation Plus i Xbox Live Gold nie będą wymagane w przypadku pojedynczego gracza. Natomiast w przypadku trybu wieloosobowego wymagana będzie aktywna subskrypcja PlayStation Plus lub abonament Xbox Live Gold.
  5. Czy powstaną płatne dodatki DLC? Planujemy udostępnić serię darmowych aktualizacji zawartości Need for Speed. Aktualnie nie planujemy tworzyć płatnych DLC.
  6. Czy w grze pojawią się mikropłatności? Nie będzie żadnych mikropłatności.
  7. Jaka będzie liczba klatek na konsolach? W przypadku każdej gry wyścigowej liczba klatek na sekundę jest sprawą kluczową. Pracując nad Need for Speed, powzięliśmy sobie za cel stworzenie produktu, którego grafika i dźwięk cechują się jak najwyższą jakością – co widać w filmikach z wersji pre-alfa. Zawsze staramy się wspierać technologię gry za pomocą technologii platformy, dlatego właśnie gra będzie działać przy 30 klatkach na sekundę zarówno na Xbox One, jak i PlayStation 4. Podejmując taką decyzję, chcemy zapewnić wam niezwykle płynną rozgrywkę, dzięki której na własnej skórze odczujecie wysoką prędkość i adrenalinę, której oczekujecie po serii Need for Speed.
Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet