Najlepsze filmiki z gier [#106]. Wysyp materiałów po “święcie gier”

Najlepsze filmiki z gier [#106]. Wysyp materiałów po “święcie gier”
Polecamy! Wideo tygodnia

Bez marketingowej ściemy. Czysta walka z nowego Call of Duty

Activision wypuściło z okazji targów E3 2017 kilka screenów z Call of Duty: WWII, a na YouTube’owym kanale jackfrags znaleźliśmy 13 minut rozgrywki z trybu multiplayer. Jest zatem szansa zobaczyć, jak prezentuje się front w nowej odsłonie słynnej serii.

Tworzone przez Sledgehammer Games Call of Duty: WWII oferuje mnóstwo nowych trybów wieloosobowych zawierających rozwiązania i innowacyjne elementy rozgrywki, które przerzucają graczy w miejsca z najbardziej rozpoznawalnych europejskich frontów II wojny światowej.

Gracze mogą zaciągnąć się do wojska przez wybór jednej z pięciu charakterystycznych dywizji z czasów II wojny światowej, zmieniając tym samym swoją perspektywę na zaangażowanie w karierę w trybie wieloosobowym. Dołącz do Dywizji Powietrznodesantowej, która rozpoczyna walkę, porusza się szybko i pozostaje cicho; do Dywizji Górskiej, gdzie skupieni strzelcy wyborowi są precyzyjni i zabójczy; do Dywizji Piechoty jako główna siła wbijająca się w przeciwnika; do Dywizji Pancernej, która wytacza najcięższe działa; lub do Korpusu Ekspedycyjnego, który podgrzewa atmosferę amunicją zapalającą. W dodatku do podstawowych doświadczeń wieloosobowych dostępnych do przetestowania na E3, gracze będą mogli sprawdzić Wojnę tworzoną we współpracy z Raven Software – fabularyzowany tryb zderzający żołnierzy Aliantów i Osi w drużynowych starciach o strategiczne cele.

Multiplayer Call of Duty: WWII oferuje dostęp do Kwatery Głównej, pierwszego w historii serii Call of Duty nowego spojrzenia na ekosystem wieloosobowy, dając społeczności całkowicie nowe sposoby na łączenie się, współzawodniczenie i interakcję.

Ostatnia strona to zaskakujący Człowiek Pająk.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie