Sukces polskiej firmy. Oto obecnie najpopularniejsza gra na komputerach Apple!

Sukces polskiej firmy. Oto obecnie najpopularniejsza gra na komputerach Apple!
Mobile Newsy PC

Pierwsze miejsce zobowiązuje. Polacy zarobili dzięki projektowi 2,5 mln zł w 10 tygodni.

Cherrypick Games, developer gier mobilnych z Warszawy, pochwalił się ogromnym sukcesem swojej najnowszej produkcji My Hospital. Od debiutu 19 stycznia do 31 marca 2017 roku gra zdobyła ponad 3,5 mln użytkowników oraz osiągnęła przychód przekraczający 2,5 mln złotych. Wersja My Hospital na komputery z systemem macOS, która pojawiła się na rynku w maju, szybko trafiła na pierwsze miejsce list Top 10 najpopularniejszych gier w sklepie Mac w ponad 20 krajach.

Już tuż po premierze – My Hospital, w wersji przeznaczonej na macOS, znalazło się na pierwszym miejscu w zestawieniach najpopularniejszych darmowych gier na tę platformę w wielu regionach – w USA, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji czy Brazylii.

Doskonałe wyniki finansowe My Hospital osiągnięto m.in. dzięki przemyślanej i precyzyjnej, ale nie kosztownej kampanii marketingowej, co zasługuje na szczególne podkreślenie. Segment gier mobilnych zwodzi bowiem swoim pozornie łatwym progiem wejścia, jednak tylko niewielu niezależnym deweloperom udaje się na nim dłużej utrzymać, nie wspominając już o wygenerowaniu jakiegokolwiek dochodu. Dotyczy to przede wszystkim gier typu free-to-play, których na rynku pojawia się niezliczona ilość, jednak tylko garstka z nich zdobywa większe zainteresowanie.

My Hospital to darmowa gra mobilna, która opiera się na efektywnej produkcji i umiejętnym zarządzaniu. Gracz zarządza własnym szpitalem i leczy pacjentów różnymi medykamentami, które samodzielnie musi stworzyć. Dzięki humorystycznym animacjom, grafice i efektom dźwiękowym My Hospital zapewnia graczom wciągającą rozgrywkę.

Źródło: Materiał producenta

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij: