Mody do Fallout 4. Będą, ale szybko ich nie zobaczymy

Bethesda przyznaje, że obecny priorytet, to poprawianie błędów oraz przygotowanie Fallout 4 do premiery. A kiedy dostaniemy narzędzia do tworzenia modów?

Pete Hines z Bethesdy tłumaczy na łamach brytyjskiego serwisu IGN, że producenci skupiają się na doszlifowaniu Fallout 4, by w dniu premiery – zaplanowanej na 10 listopada tego roku – nie było przykrych niespodzianek. Deweloper dodaje, że mody do Fallout 4 oczywiście będą i firma udostępni zestaw narzędzi do ich tworzenia, lecz to temat na przyszły rok.

Nikogo nie interesują mody, jeśli gra jest do bani – wyjaśnia krótko Pete Hines. Zaznacza, że wszystkie moce zostaną przerzucone na tworzenie narzędzi moderskich dopiero wtedy, gdy zakończy się ostateczne polerowanie Fallout 4.

Co ciekawe, Hines wspomniał również – choć bardzo ogólnie – jak ma działać platforma do tworzenia modów. Na tej samej powstaną modyfikacje na PC oraz Xboksa One? – Idea jest taka, żeby narzędzia współdziałały z wszystkimi platformami, lecz prawda jest taka, że system jeszcze nie istnieje.

Nadal nie potwierdzono niestety, czy mody do Fallout 4 zobaczymy również na PlayStation 4.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet