MGS V: The Phantom Pain. Zobaczcie, jak PS4 odstawiło PS3

Zapraszamy na porównanie grafiki w MGS V: The Phantom Pain. Konfrontacja nowej i starej generacji konsoli od Sony.

MGS V: The Phantom Pain będzie jedną z najgorętszych premier tego miesiąca i jedną z ostatnich wielkich gier, które zawitają jeszcze na PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Trzeba pogodzić się niestety z faktem, że lasty-geny są powoli spychane przez wielkich producentów na boczny tor.

Dlatego cieszy, że w MGS V: The Phantom Pain zagramy jeszcze na starszych konsolach, które nawet nieźle sobie radzą pod względem graficznym z nowym tytułem Hideo Kojimy. Serwis GearNuke postanowił porównać tytuł w wersji na PlayStation 3 z tym, co widzimy na PlayStation 4.

Redaktorzy portalu starali się dobrać jak najbardziej podobne kadry do swojego porównania, lecz ze względu na obecny w MGS V: The Phantom Pain cykl dnia i nocy, trudno było czasem trafić w takie samo oświetlenie. Weźcie to zatem pod uwagę, skupiając się na obserwowaniu szczegółów i detali świata.

Podczas, gdy sama grafika na PS3 wygląda naprawdę dobrze, gorzej z płynnością. Na last-genach nowy MGS ma problemy z utrzymaniem płynnych 30 klatek na sekundę. W przypadku PS4 otrzymujemy z kolei niemal stabilne 60 fps-ów.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet