MGS V: The Phantom Pain – rozdzielczość i płynność dla wszystkich platform. Gdzie będzie 1080p/60 fps?

Konami przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące nadchodzącego Metal Gear Solid.

Możemy więc zobaczyć, jaką jakość zobaczymy w poszczególnych odsłonach The Phantom Pain. Najlepiej jest oczywiście na PC. Jeśli będziemy dysponować mocnym sprzętem, nic nie stoi na przeszkodzie, by pograć w rozdzielczości 4K oraz płynności 60 klatek na sekundę.

W przypadku konsol, tylko jedna wyciśnie z MGS V: The Phantom Pain natywne 1080p i 60 fps-ów. Tym sprzętem będzie PlayStation 4. Na konkurencyjnym Xboksie One gra również ma śmigać w 60 klateczkach, lecz przy nieco niższej rozdzielczości 900p.

Na last-genach (PS3 i Xbox 360) musimy się zadowolić z kolei jakością 720p/30 fps. A Wy na jakim sprzęcie zagracie?

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet