Menadżer Sony o sprzedaży nowej gry z Larą Croft: „Biedny Tomb Raider”

Rise of the Tomb Raider zadebiutował w zeszłym tygodniu na konsolach Microsoftu. Co na to konkurencja?

Najnowsza gra z panną Croft została wychwalona przez recenzentów, lecz jeśli chodzi o sprzedaż, mogło być chyba lepiej. Musimy jednak pamiętać, że tytuł został wydany póki co jedynie na konsole Xbox 360 oraz Xbox One i dopiero na początku przyszłego roku trafi na PC, a pod koniec 2016 wyląduje na PlayStation 4.

Zanim jednak to nastąpi i kolejni gracze zagłębią się Rise of the Tomb Raider, producenci gry usłyszą pewnie sporo razy teksty w stylu: Jak mogliście dać Microsoftowi tak długą wyłączność!

No cóż, trzeba czekać. Tymczasem za skomentowanie pierwszych wyników sprzedaży tytułu zabrał się menadżer z Sony – Chris Brown. Na Twitterze napisał: Biedy Tomb Raider :(. Sprzedaż w UK: Rise of the Tomb Raider <63 tysiące. Nawet Fallout 4 – pomimo wsparcia Microsoft Xbox One – nadal sprzedaje się lepiej na PlayStation 4 :O.

Paul Rustchynsky, czyli człowiek od DriveClub, odpowiedział na powyższy wpis: Nie martw się. Tomb Raider będzie miał się lepiej w przyszłym roku, kiedy zostanie wydany na PS4.

Wspomniany wynik 63 tysięcy rzeczywiście nie zachwyca. Ciekawe, ile osób zamiast Rise of the Tomb Raider wybrało w zeszłym tygodniu po prostu Fallout 4.

Rise Of The Tomb Raider
Rise Of The Tomb Raider
Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Komentarze (1)

  • 17 listopada 2015 at 20:49
    Permalink

    Gra bardzo fajna i udana pod względem fabularnym jak i graficznym, jak się chce to nawet Xbox One wyciśnie 1080p i 60 klatek na sekundę. A nie o to chodzi. Jak to czytam to widzę, że Sony znowu się przechwala co to ich PS4 nie potrafi oczywiście na PS4 prawie 100% gier ma 1080p i 60 klatek a Xbox One dużo ich nie ma ale czym Xbox One wygrywa z PS4 to wczesna kompatybilność. I jeszcze wrócę do rozdzielczości 1080p i 60 klatek, zwróciłem taką uwagę, że gry wyłącznie oraz Czasowe na Xbox One maja 1080p i 60 klatek a reszta oczywiście 900p a PS4 1080p, jak dla mnie to Sony wszystkim Studiom uderzyło do głowy. Gdyby wszyscy się wzięli do roboty to wszystkie gry na Xbox One jak i na PS4 miał by te 1080p i 60 klatek.

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet