Kultowy Dead Space na Unreal Engine 4? Tak to wygląda

Fanowska praca, godna pochwały.

Wydana w 2008 roku pierwsza część Dead Space potrafiła przestraszyć i grało się w nią naprawdę kapitalnie. Tytuł powstał w oparciu o technologię Visceral Engine, lecz jeśli zastanawialiście się kiedyś, jak gra mogłaby wyglądać współcześnie na Unreal Engine 4, oto odpowiedź.

Zajmujący się grafiką 3D Douglas Davis postanowił odtworzyć jeden z etapów Dead Space właśnie na silniku od Epic Games. Jak zaznacza, wszystkie tekstury, modele oraz efekty wykonał samodzielnie używając oprogramowania Unreal Engine 4MayaPhotoshop oraz Crazybump. Z oryginalnej gry zaczerpnął naprawdę niewiele, np. wiszące na ścianach plakaty.

Jaki jest efekt jego pracy? Na początek zerknijcie na porównanie prezentujące stare Dead Space (pierwszy screen z pary) z tym działającym na UE4 (drugi screen z pary):

Teraz kilka innych screenów z wersji na Unreal Engine 4:

A na koniec dzieło Douglasa Davisa w akcji. Podoba się?

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

24 Shares
Share24
+1
Tweet