Już wiemy, co Blizzard pokaże na Blizzconie w związku z Diablo

Już wiemy, co Blizzard pokaże na Blizzconie w związku z Diablo
Newsy PC PS4 XOne

Producent odkrywa karty.

Tegoroczny BlizzCon będzie jedenastym z kolei. Impreza będzie miała miejsce w Anaheim Convention Center w Anaheim (Kalifornia) w piątek 3 listopada oraz sobotę 4 listopada 2017. Gracze mogą uczestniczyć w imprezie na dwa sposoby: wybierając się do Kalifornii lub kupując wirtualny bilet i oglądając w zaciszu własnego domu za pośrednictwem streamingu.

Okazuje się, że w trakcie wydarzenia, będzie też trochę artrakcji dla fanów Diablo III:

Z przodu głównej hali wystawowej przygotowujemy strefę demonstracyjną! Wpadnijcie do nas i weźcie udział w ekskluzywnej prezentacji Diablo III! Coś dziwnego dzieje się za bramami Nowego Tristram… Wybierzcie swojego ulubionego bohatera nefalemów i przekonajcie się, co oferuje nasza unikatowa, jednorazowa przygoda – informuje Blizzard.

Kupując wirtualny bilet zyskacie miejsce w pierwszym rzędzie podczas prezentacji materiałów do Diablo, wliczając w to dwa panele poświęcone Diablo, które będą transmitowane na żywo! Wszyscy widzowie zyskają również dostęp do kilku unikatowych filmików poprzedzających BlizzCon, wliczając w to Podsumowanie roku 2017 i materiały związane z przygotowaniem cosplayu nekromanty. W tym roku wszystkie panele zostaną opatrzone angielskimi, francuskimi, niemieckimi i rosyjskimi napisami wkrótce po ich zakończeniu, aby ułatwić graczom dostęp. W tym roku przyjrzymy się szczegółowo efektom wizualnym nekromantów! Dołączcie do nas podczas transmisji na żywo ze sceny heroicznej w piątek, 3 listopada o godz. 22:45 czasu polskiego, kiedy to nasi twórcy opowiedzą o mrocznej sztuce efektów wizualnych, dzięki którym powołano do nie-życia nekromantów, ich władzy nad śmiercią oraz klątwami, a także zaprezentują zastosowane techniki – czytamy na stronie producenta.

To jak kupujecie wirtualny bilet? A może wybieracie się do Kalifornii?

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie