Jade Raymond zabiera się za gry dla EA

Jade Raymond zabiera się za gry dla EA
Newsy PC PS4 XOne
[caption id="attachment_28518" align="aligncenter" width="1280"]Jade Raymond Jade Raymond[/caption] Wcześniej Jade Raymond pracowała dla Ubisoftu. Teraz przechodzi do konkurencji.
Rok temu Jade Raymond opuściła Ubisoft, o czym było dość głośno w branży. Raymond jest jedną z bardziej rozpoznawalnych postaci, była producentką między innymi przy takich projektach jak dwie części Assassin's Creed. Wcześniej pracowała dla Sony. Dziś dowiadujemy się, że staje na czele nowego studia o nazwie Motive. Studio dostało już pierwsze zlecenie. Będzie to gra osadzona w uniwersum Gwiezdnych Wojen, a całość prac ma nadzorować EA. Nie będzie to jednak mały projekt, bowiem zaprzęgnięto do niego Visceral Games - twórców serii Dead Space, czy ostatnio Battlefield Hardline. To jednak nie wszystko. Nowe studio Jade Raymond ma także wspomagać BioWare nad pracami związanymi z Mass Effect: Andromeda. Zapowiada się ciekawy rok dla EA, jak sądzicie?
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie