Imponujące dane sprzedażowe Rocket League

Imponujące dane sprzedażowe Rocket League
Newsy PC PS4 XOne

Proste zasady i tony grywalności.

Psyonix – producent gry Rocket League – podał właśnie najnowszej wyniki sprzedaży swojej produkcji. Okazuje się, że gra znalazła aż 8 mln nabywców na całym świecie i ma zarejestrowanych 22 mln użytkowników.

Nie znamy co prawda podziału na Steam oraz konsole, ale i tak wynik osiągnięty przez produkcję należy uznać za bardzo dobry. Na pewno wynikowi jeśli chodzi o liczbę użytkowników, pomógł darmowy weekend na Steam.

Przykład Rocket League pokazuje, że gry typu indie też potrafią zgromadzić dużą publiczność. Wy gracie w Rocket League? Dajcie koniecznie znać w komentarzach pod newsem.

Premiera darmowego dodatku

Twórcy gry informują, że już można pobierać kolejny dodatek do Rocket League, który otrzymał nazwę Aquadome. DLC jest bezpłatne i wprowadza przede wszystkim nową arenę, umieszczoną na dnie morza.

Mamy również nowy design dla samochodów Hotshot oraz Road Hog, kolejne elementy personalizacji dla naszych fur, siedem nowych osiągnięć i trofeów oraz poprawę błędów, które zgłaszali gracze.

Oprócz tego deweloperzy przygotowali dwa zupełnie nowe samochody – Proteus oraz Triton – za które przyjdzie nam już niestety zapłacić. Jedno auto to koszt niecałych dwóch dolarów.

Rocket League – wspólne granie na PS4 i Xbox One uruchomione w ciągu kilku godzin, jeśli…

Studio Psyonix, które odpowiada za gorąco przyjęty przez graczy tytuł Rocket League, podało na łamach serwisu IGN, że już teraz mogłoby uruchomić opcję, pozwalającą na wspólną rozgrywkę pomiędzy platformami PlayStation 4 i Xbox One. Wyobrażacie sobie taką rywalizację? Na pewno wielu graczy stanęłoby na wirtualnym boisku.

Wiceprezes Psyonix – Jeremy Dunham – podkreśla, że taki tryb wspólnej zabawy jest już przygotowany i możliwy do wdrożenia w zaledwie kilka godzin. W takim razie co stoi na przeszkodzie? – Czekamy obecnie jedynie na zielone światło ze strony Sony i jeśli je dostaniemy, będziemy mogli wprowadzić rozgrywki między konsolami w mniej niż jeden dzień roboczy. Wystarczy dosłownie kilka godzin, by opcja została włączona na całym świecie. Tak naprawdę wystarczy jedynie zgoda Sony – zaznacza Dunham.

Wiceprezes Psyonix zdaje sobie jednak sprawę, że na decyzję przyjdzie mu jeszcze trochę poczekać: Sony jest naprawdę ogromną firmą i trochę czasu musi po prostu zająć sprawdzenie, jakie przeszkody mogą się pojawić na tej drodze.

Warto wspomnieć, że inicjatywa wspólnego grania została podjęta przez studio Psyonix oraz Microsoft w połowie marca tego roku. Gigant z Redmond przedstawił wówczas Cross-Network Play. Sprowadza się to do tego, że posiadacze blaszaków oraz XOne będą mogli zagrać wspólnie w wybrane, na razie pomniejsze produkcje. Jedną z pierwszych gier, wspierających taką cross-sieciową zabawę, będzie właśnie Rocket League.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie