Ile milionów na promocję Wiedźmina 3? CD Projekt chwali się liczbami

Trwają przygotowania do intensywnej kampanii reklamowej.

Grupa CD Projekt podsumowała zeszły rok finansowy. Na spotkaniu z inwestorami zdradzono, że w 2014 roku zanotowano 96,2 mln zł przychodów i 9,5 mln zł zysku netto z działalności kontynuowanej.

Adam Kiciński wspomniał jednocześnie o przygotowaniach do nadchodzącej premiery Wiedźmina 3. – Na razie udało nam się przebić do czołówki pierwszej ligi jeśli chodzi o percepcję. Wiedźmin 3 Dziki Gon jest obecnie jedną z kilku najbardziej oczekiwanych gier wideo na świecie o czym świadczy ponad 200 przyznanych nagród i blisko 80 okładek międzynarodowych magazynów, a to dopiero początek działań promocyjnych – zaznaczył prezes firmy CD Projekt.

Wersja pudełkowa gry będzie dostępna w 109 krajach, a na działania promocyjne Dzikiego Gonu pójdzie 35 milionów dolarów. To ponad trzy razy więcej w porównaniu z drugą częścią, którą promowano za 10 milionów dolarów. Na reklamowanie pierwszego Wiedźmina przeznaczono natomiast 2,5 miliona dolarów.

Członek zarządu spółki Adam Badowski zaznaczył, że prace kreatywne nad Dzikim Gonem zostały zakończone: Zdecydowanie zmniejszyła się liczba błędów i wygląda to dobrze.

Przypominamy, że Wiedźmin 3: Dziki Gon debiutuje 19 maja tego roku na PC oraz konsolach PS4 i Xbox One.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

21 Shares
Share21
+1
Tweet