Horror Dead by Daylight okazał się strzałem w dziesiątkę

Wydawca liczy zyski i podaje, ile sztuk gry znalazło już nabywców.

Dead by Daylight od studia Behaviour Interactive zadebiutowało 14 czerwca tego roku na PC, czyli w okresie, kiedy oczy zdecydowanej większości graczy były zwrócone na nowości spływające do nas z targów E3 2016. Jak się jednak okazuje, tytuł i tak świetnie się sprzedał. Wydawca horroru podaje, że w ciągu pierwszego tygodnia od premiery gra rozeszła się liczbie ponad 270 tys. egzemplarzy i dała zarobić tyle, że zwróciły się całkowite koszty jej produkcji.

Jeśli jeszcze nie mieliście okazji pograć w Dead by Daylight, tytuł jest teraz przeceniony o 10 proc. na Steam, zatem kosztuje 17,99 euro (około 79 zł). Gra została dobrze przyjęta przez graczy, o czym świadczą oceny użytkowników w serwisie Metacritic. Średnia z 34 recenzji to 7.4/10.

Z czym to się je? Dead by Daylight to sieciowy surwiwal horror z asymetrycznym trybem multiplayer. Jeden gracz wciela się w mordercę, a pozostała czwórka w zwykłe osoby, które muszą za wszelką cenę przeżyć. Choć ważna jest współpraca pomiędzy potencjalnymi ofiarami psychopaty, mogą one zdradzać swoich towarzyszy, ponieważ głównym celem jest przetrwanie, nawet kosztem wszelkich zasad moralnych.

Morderca dysponuje bogatym zestawem oręża, ofiary muszą natomiast kombinować, zastawiać pułapki i uciekać, kiedy robi się gorąco. Poniżej przypominamy premierowy zwiastun produkcji:

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

24 Shares
Share24
+1
Tweet