Hitman – poważny błąd z zapisami gier… nie jest błędem

Gracze skarżą się deweloperowi, który tłumaczy, że wszystko jest w porządku.

Jeśli przełknęliście już gorzką pigułkę o epizodycznym wydawaniu gry Hitman, możecie nadziać się na kolejny nieciekawy koncept, jaki wymyśliło studio IO Interactive.

Część osób zwróciło uwagę deweloperowi, że mają problemy z odczytywaniem stanu gry. Chodzi o to, że jeśli zrobimy save’a będąc online, nie możemy go odczytać bawiąc się poza siecią i odwrotnie – kto zapisze stan gry offline, nie będzie kontynuował z tego save’a przygody po podłączeniu do internetu.

Gracze sądzili, że to poważny błąd, który studio IO Interactive powinno czym prędzej wyeliminować. Deweloper twierdzi jednak, że zapisy offline i online przechowywane są oddzielnie i tak ma pozostać. Hitman jest bowiem żyjącą produkcją sieciową, która wymaga podłączenia do internetu, by mogła być ciągle aktualizowana.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

21 Shares
Share21
+1
Tweet