Hitman na PC vs PS4. Wersja komputerowa również słabo zoptymalizowana?

Beta tytułu na konsolę Sony miała problemy z płynnością. Jak sytuacja wygląda na blaszakach?

Ekipa Digital Foundry przetestowała wcześniej betę gry Hitman na PlayStation 4 i wnioski nie były zbyt różowe – płynność potrafiła zanurkować do poziomu 20 klatek na sekundę i to na dłuższe okresy. Średnio na ekranie widzieliśmy 20-40 ramek.

Teraz Digital Foundry bierze na warsztat pecetową wersję bety Hitman i choć z oczywistych przyczyn jest lepiej niż na PS4, to jednak gra nadal cierpi na spadki animacji, które są widoczne przy dużym zagęszczeniu postaci na ekranie. Jeśli Agent 47 nie przepycha się przez tłumy NPC, mamy ponad 60 fps-ów, lecz jak robi się tłoczno, płynność potrafi zanurkować do poziomu 30 klatek na sekundę.

Digital Foundry testowało kod gry na maksymalnych ustawieniach na kartach GTX 970 i R9 390. Z testów wynika również, że karta od AMD ma drobną przewagę, lecz nie w momentach, w których dochodzi do największego obciążenia podzespołów komputera.

Oznacza to, że póki co Hitman cierpi na niezbyt dobrą optymalizację. Miejmy nadzieję, że do premiery gry sytuacja jeszcze się poprawi.

Z testów bety na PlayStation 4 oraz PC wyciągnięto jeszcze jeden wniosek – Hitman na PS4 prezentuje jakość odpowiadającą średnim ustawieniom z PC przy wysokiej jakości tekstur.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

16 Shares
Share16
+1
Tweet