Grafik zainspirował się Bloodborne i stworzył taki projekt

Unreal Engine 4 w akcji. Zobaczcie!

Andreas Stavaas, który jest specjalistą w dziedzinie grafiki 3D, przygotował środowisko w Unreal Engine 4 inspirowane grą Bloodborne, która została wydana wyłącznie na PlayStation 4. Poniżej przedstawiamy screeny z jego przedsięwzięcia.

Trzeba przyznać, że całość wygląda naprawdę bardzo dobrze. Ciekawe, czy podobny efekt udałoby się osiągnąć, gdyby Bloodborne przygotowane zostało właśnie w oparciu o wspomniany silnik graficzny. Wam podoba się taki projekt? Dajcie koniecznie znać w komentarzach pod tekstem.


Nie tylko Bloodoborne

Wiele tygodni temu pisaliśmy o artyście 3D o nicku B.O.W. Qin, który postanowił przenieść na technologię Unreal Engine 4 pierwszą lokację z pierwszej części Resident Evil, która została wydana w 1997 roku i zrobiła prawdziwą furorę, rozpoczynając tym samym znaną wszystkim serię, czekającą obecnie na zapowiedziane już Resident Evil 7.

Wspomniana lokacja to główny hall rezydencji, do której trafialiśmy tuż po ucieczce przed krwiożerczymi psami zainfekowanymi tajemniczym wirusem. Klimat tego miejsca robił naprawdę piorunujące wrażenie, a głosy bohaterów odbijające się echem od ścian do dzisiaj brzmią w moich uszach. Choć dialogi nie były na piątkę, reszta powalała wykonaniem i miodnością.

Kto chce jeszcze raz przejść się przez hall posiadłości z Resident Evil, tyle że przerzuconej na Unreal Engine 4, może to zrobić, ponieważ B.O.W. Qin udostępnił już odpowiedni plik do pobrania. Ściągniecie go pod tym linkiem lub tutaj (w drugim przypadku hasło brzmi o4yo). Całość waży lekko ponad 3 GB.

Poniżej możecie natomiast zobaczyć screeny projektu oraz krótki zwiastun. Pamiętajcie, że nad wszystkim pracowała tylko jedna osoba, a nie sztab ludzi.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

19 Shares
Share19
+1
Tweet