Film The Last of Us – dlaczego nie wszystko będzie jak w grze?

Neil Druckmann opowiada o trudnościach związanych z przeniesieniem tytułu na srebrny ekran.

Przedstawiciel studia Naugthy Dog zwraca uwagę, że scenariusz filmu, trwającego w przybliżeniu dwie godziny, nie będzie w stanie pomieścić w sobie wszystkich wątków znanych z produkcji na PS3 i PS4. Niezbędne będzie zatem zrezygnowanie z części elementów i przemodelowanie innych.

W opinii Druckmanna najważniejsze jest, aby historia koncentrowała się w szczególności wokół relacji Joeala i Ellie (wcieli się w nią prawdopodobnie Maisie Williams). Przypominamy, że za produkcję odpowiadać będzie Studio Screen Gems, które pracowało m.in. przy dobrze ocenionych filmach bazujących na grach z serii Resident Evil.

Jeśli ukończyliście już The Last of Us, to gorąco zachęcamy do zapoznania się z fanowskim zwiastunem, którego autorem jest Grant Voegtle. Jeśli nie mieliście natomiast okazji przejść tej wspaniałej pozycji, to czujcie się ostrzeżeni, wideo jest najeżone spoilerami:

 

Bartłomiej Balcerzak

Bartłomiej Balcerzak

Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.

Komentarze (1)

  • 12 sierpnia 2014 at 13:07
    Permalink

    Nie moge sie doczekać filmu!

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet