Fatalna premiera PC-towej wersji Metal Gear Solid: Revengeance

Wczoraj japońska produkcja zadebiutowała na STEAM. Nie minęło kilka godzin, a posypały się posty rozżalonych graczy.

Okazuje się, że gra cały czas musi mieć połączenie z internetem, w przeciwnym razie po prostu się wyłącza. Twórcy póki co, nie wiedzą jak problem rozwiązać. JP Kellams, producent kreatywny w PlatinumGames jest totalnie zaskoczony zaistniałą sytuacją, czego dowodem jest jego wpis na Twitterze.

To jednak nie wszystko. Gra często nie uruchamia się w pełnym oknie. Podobno nie współgra z niektórymi monitorami. Graczom dokuczają również spadki animacji. Zarówno jeśli chodzi o samą grę jak i cutscenki. Co ciekawe, filmiki zajmują na dysku aż 20GB spośród 24GB potrzebnych do instalacji.

Twórcy już podobno walczą z problemami i niebawem mają wydać stosownego patcha. Czyżby Metal Gear Solid: Revengeance był kolejną grą wydaną na szybko z błędami?

Zobacz zwiastun Metal Gear Solid: Revengeance:

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet