Fallout 4 – o efektach pogodowych i drobnych detalach świata

Zapraszamy na krótki filmik, w którym twórcy Fallout 4 przybliżają nam szczegóły tej oczekiwanej produkcji.

Jeśli macie cztery minuty wolnego czasu, a przy tym nie możecie doczekać się Fallout 4, warto przebrnąć przez poniższy wywiad, w którym Todd Howard opowiada o detalach, które mają wypełniać świat nadchodzącej gry.

Deweloper tłumaczy, w jaki sposób Bethesda postanowiła wykorzystać pamięć nowych konsol, wspomina o efektach pogodowych oraz innych drobnostkach, które uczynią otoczenie jeszcze bardziej wiarygodnym.

Producenci przywiązują do tego aspektu bardzo dużą uwagę, o wiele większą niż do oprawy graficznej. Dwa dni temu Pete Hines z Bethesdy tłumaczył zresztą, że od samego początku nie chodziło o to, by zrobić z Fallout 4 najpiękniejszego RPG-a świata, lecz o to, by środowisko gry oferowało jak największą interaktywność. Nieco więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.

Przypominamy, że Fallout 4 zadebiutuje 10 listopada tego roku na PC oraz konsolach PS4 i Xbox One.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

10 Shares
Share10
+1
Tweet