Fallout 4 bez poważnych błędów na starcie? Twórcy wykorzystają sprawdzony system

Deweloper obiecuje, że wyciągnięto wnioski z premiery The Elder Scrolls V: Skyrim, podczas której nie ustrzeżono się kilku wpadek.

Todd Howard zapewnia na łamach Game Informer, że premiera Fallout 4 będzie wolna od dużych błędów, psujących rozgrywkę. Wszystko dzięki doświadczeniom nabytym przy naprawianiu Skyrim’a. Twórcy zaznaczają, że stworzono wówczas specjalny system wyłapywania bugów, który zostanie teraz wykorzystany do przetestowania Fallout 4.

Szczegółów oczywiście nie zdradzono, lecz Todd Howard zaznacza, że tajemniczy sposób pozwala namierzyć oraz zlikwidować poważne błędy jeszcze przed wypuszczeniem tytułu na rynek.

Twórcy zdają sobie sprawę, że gry z ogromnym i otwartym światem są w szczególności narażone na atak bugów i zapewne nie wszystkie robaczki uda się wyłapać przed premierą. Jednak te, które definitywnie mogą zepsuć nam zabawę, na pewno zostaną zauważone.

Przypominamy, że Fallout 4 (premiera 10 listopada tego roku) został wybrany najlepszą grą targów E3 2015. To jednak nie jedyny tytuł, który otrzymał liczne wyróżnienia. Pełną listę zwycięzców w poszczególnych kategoriach publikowaliśmy w tym newsie.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

8 Shares
Share8
+1
Tweet