Fallout 4 – Bethesda o wolności, personalizacji, rzemiośle i modach

Fallout 4 – Bethesda o wolności, personalizacji, rzemiośle i modach
Filmiki z gier Newsy PC PS4 Wideo XOne
[caption id="attachment_29393" align="aligncenter" width="1280"]Fallout 4 Fallout 4[/caption] Fallout 4 ma trafić w gusta graczy lubujących się w strzelaninach oraz klimatach RPG. Będą liczne statystyki oraz metody personalizacji postaci.
Dyrektor gry Todd Howard tłumaczy, że głównym założeniem Fallout 4 jest to, byśmy grali kim chcemy i jak chcemy. Tytuł od samego początku był konstruowany z myślą o tym, co wniesie do niego społeczność. Od budowania w grze osiedli, poprzez system warsztatów i tworzenie nowej broni, po projektowanie modów zarówno na PC, jak i konsole – wszystko w Falloucie 4 powstało pod kątem możliwości modyfikacji - czytamy na oficjalnej stronie Bethesdy. - Rozbierasz świat na części, a potem tworzysz z nich, co zechcesz - zachwala Todd Howard. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, odpalajcie poniższe materiały (są polskie napisy), prezentujące przy okazji kilka fragmentów rozgrywki.
 
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie