Fallout 4 – Bethesda o wolności, personalizacji, rzemiośle i modach

Fallout 4 ma trafić w gusta graczy lubujących się w strzelaninach oraz klimatach RPG. Będą liczne statystyki oraz metody personalizacji postaci.

Dyrektor gry Todd Howard tłumaczy, że głównym założeniem Fallout 4 jest to, byśmy grali kim chcemy i jak chcemy.

Tytuł od samego początku był konstruowany z myślą o tym, co wniesie do niego społeczność. Od budowania w grze osiedli, poprzez system warsztatów i tworzenie nowej broni, po projektowanie modów zarówno na PC, jak i konsole – wszystko w Falloucie 4 powstało pod kątem możliwości modyfikacji – czytamy na oficjalnej stronie Bethesdy.

Rozbierasz świat na części, a potem tworzysz z nich, co zechcesz – zachwala Todd Howard. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, odpalajcie poniższe materiały (są polskie napisy), prezentujące przy okazji kilka fragmentów rozgrywki.

 

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

13 Shares
Share13
+1
Tweet