Dying Light – poznaliśmy 5 najlepszych map stworzonych przez fanów

Dying Light – poznaliśmy 5 najlepszych map stworzonych przez fanów
Newsy PS4 XOne
[caption id="attachment_30923" align="aligncenter" width="1400"]Dying Light: The Following Dying Light: The Following[/caption] Beyond Dying Light 2.0, czyli druga edycja konkursu Dev Tools, właśnie weszła w etap publicznego głosowania.
Zwycięzca konkursu otrzyma najnowszy komputer Alienware Alpha i zestaw gadżetów Dying Light. Przedstawiciele zespołu odpowiedzialnego za stworzenie Dying Light zagrali we wszystkie zgłoszone mapy i biorąc pod uwagę kreatywność, rozgrywkę i ich ogólną jakość, wyłonili najlepszą piątkę, spośród których zwycięzca zostanie wybrany poprzez otwarte głosowanie. 5 najlepszych map obejmuje:
  • The Winchester Tavern – niemalże doskonała replika słynnego pubu z kultowego filmu “Wysyp Żywych Trupów” („Shaun of the Dead”). Chwyć kufel i broń swojego wodopoju.
  • SkyFall – skomplikowana i pokręcona podróż przez niespokojne sny człowieka. Różne poziomy i zagadki, które stają się tym bardziej wypaczone, im bardziej zgłębiasz rozgrywkę.
  • Escaping Death – klasyczna, napakowana akcją misja rodem z Dying Light, pełna walki i parkouru.
  • Repetition: Horror House – przeżyj horror rodem z kultowego P.T., z fabularnym twistem spod znaku Harran.
  • Little Big World – “Kochanie, zmniejszyłem wybuch epidemii”. Walcz i przemieszczaj się z wykorzystaniem parkouru po zainfekowanym domu, będąc cały czas wielkości nakrętki od butelki.
Wszystkie 5 konkursowych map można pobrać z platformy Steam; głosowanie odbywa się na stronie konkursowej tutaj. Głosowanie zakończy się 13 września, a wkrótce po tym zostanie ogłoszony zwycięzca.
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie