Downgrade grafiki w MGS V: The Phantom Pain? Dlaczego na PC zagramy później?

Twórcy odpowiadają na wątpliwości graczy, które pojawiły się po publikacji ostatniego materiału z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Gameplay, który jeszcze raz przypominamy poniżej, stał się źródłem pytań pokroju: Będzie downgrade grafiki w MGS V: The Phantom Pain? Niektórzy gracze twierdzą, że w porównaniu do poprzednich materiałów na tym nowym widać słabsze tekstury czy inną kolorystykę obiektów.

Producent gry Ken-ichiro Imaizumi odniósł się do zarzutów w serwisie Twitter, tłumacząc, że normalnie w tak zaawansowanej fazie produkcji gier nie robi się żadnych downgrade’ów. Podkreślił również, że zmiany barw, które dostrzegli dociekliwi gracze, wynikają po prostu z innego oświetlenia podczas przedstawionej rozgrywki. Deweloper nie powiedział jednak wprost, że żadnego pogorszenia jakości nie było, co może trochę zastanawiać…

Przy okazji Ken-ichiro Imaizumi odniósł się do kwestii daty premiery Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Tytuł wyląduje najpierw na konsolach PS4, PlayStation 3, Xbox One i X360 (1 września), a dopiero dwa tygodnie później na PC. Dlaczego posiadacze komputerów muszą czekać? Twórcy tłumaczą, że posiadają ograniczone zasoby, więc najpierw chcą wydać edycje konsolowe gry, a dopiero później doszlifować porządnie wydanie na blaszaki.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet