DOOM – zaawansowane opcje graficzne ujawnione

Dzięki beta testom do sieci przedostały się kolejne informacje o grze DOOM.

Jesteście ciekawi, co takiego można będzie zmienić w opcjach graficznych w DOOM na PC? Gracze, którzy mieli dostęp do beta wersji produkcji, pogrzebali w kodzie gry i ujawnili listę modyfikacji. Prezentujemy ją poniżej.

Będzie zatem można ustawić maksymalną liczbę klatek na sekundę, jakość światła, cieni, efekty specjalne, filtrowanie tekstur, rozmycie oraz wiele innych.

Dla przypomnienia dodamy, że premiera DOOMa już 13 maja na PC, PS4 oraz XOne.

  • Graphics API
  • Max Frames Per-Second
  • Lights Quality
  • Shading Quality
  • Shadows Quality
  • Post Process Quality
  • Particles Quality
  • Effects Quality
  • Directional Occlusion Quality
  • Reflections Quality
  • Texture Filtering
  • Motion Blur Amount
  • Sharpening Amount
  • Chromatic Aberration Amount
  • Lens Flare
  • Virtual Texturing Page Size
  • Virtual Texturing Cache Size
  • Virtual Texturing Compression
  • Virtual Texturing Max PFF
  • COLORBLIND MODE
  • RENDERING MODE
Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

9 Shares
Share9
+1
Tweet