Doom – rozdzielczość i płynność priorytetem dla twórców. Jaką jakość dostaniemy?

Deweloperzy z id Software stawiają sobie wysoką poprzeczkę i miejmy nadzieję, że dopną swego. Wówczas Doom będzie naprawdę świetny.

Chcemy stworzyć najlepiej wyglądającą grę w rozdzielczości 1080p oraz płynności 60 klatek na sekundę – wyznaje producent Marty Stratton w rozmowie z serwisem Gamespot.

Deweloper zaznacza, że jakość 1080p/60 fps to nadrzędny cel, jeśli chodzi o wygląd gry. Dopiero po osiągnięciu wspomnianych parametrów twórcy zajmą się dopieszczaniem grafiki.

Stratton wspomniał również, że determinacja, by osiągnąć w Doom magiczne 1080p/60 fps, nie wynika jedynie z tego, by gra pięknie się prezentowała. Chodzi również o jakość rozgrywki i chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć, że płynność odgrywa naprawdę duże znaczenie w przypadku shooterów.

Poza nowoczesną oprawą nadchodzący Doom ma być powrotem do korzeni serii. W jakim sensie? Niedawno o tym pisaliśmy, przy okazji prezentując garść nowych screenów.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet