DOOM – pierwsza aktualizacja z datą premiery. Jest pełna lista zmian

W grze pojawi się sporo nowych opcji.

Bethesda informuje, że pierwszy update do DOOM zawita 30 czerwca na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Łatka to nie tylko nowe opcje, lecz również liczne optymalizacje, ulepszenia i poprawki najczęściej zgłaszanych błędów.

W przypadku PC oraz XOne aktualizacja pobierze się automatycznie. Jeśli gracie natomiast w DOOM na PS4, będziecie musieli pamiętać, by włączyć automatyczne aktualizacje w ustawieniach konsoli. Kto tego nie zrobi, będzie mógł pobrać update ręczne, poprzez ustawienia systemu.

Pierwsza aktualizacja DOOM

Nowe funkcje i optymalizacje

  • Ogólne
    • Dodano opcję umieszczenia/widoku broni jak w klasycznym DOOMie (we wszystkich trybach)
DOOM
DOOM
  • Kampania
    • Dodano tryb foto (przełącznik trybu foto znajdziesz w ustawieniach gry. Jest on dostępny w menu pauzy po wczytaniu mapy poprzez wybór misji.)
  • Tryb dla wielu osób
    • Poprawiono balans broni (obowiązuje od 10 czerwca 2016 r.)
    • Arena klanowa i Mroźny berek wymagają teraz zwycięstwa w 5 rundach, aby wygrać całe starcie (obowiązuje od 10 czerwca 2016 r.)
    • Dodano interfejs personalizacji, który wyświetla wszystkie możliwe elementy do odblokowania.
    • Do ustawień w trybie dla wielu osób dodano opcję „styl celownika”.
  • SnapMap
    • Do strony informacji o mapie dodano dane o oryginalnym jej autorze.
    • Dodano limit czasu dla AFK w lobby.
    • Dodano możliwość wyboru, czy SnapMap ma automatycznie zarządzać ręcznie umieszczonym SI (ukryj/pokaż).
    • Dodano opcję włączenia/wyłączenia „włącznika do postrzelenia”.
    • Dodano rekwizyty nieba/okien.
    • Dodano automatyczny powrót do poprzedniej wersji dla błędnych map.
    • Poprawiono algorytmy sortowania dla wyszukiwania najpopularniejszych map.

Poprawki

  • Jeden gracz
    • Poprawiono błąd, polegający na niepojawianiu się hełmów z ultrakoszmaru u znajomych w Steam.
    • Poprawiono błąd zawieszania się po otwarciu koła broni przy więcej niż 142 FPS (PC).
    • Poprawiono błąd wychodzenia do pulpitu po kliknięciu w kampanię przy włączonym trybie deweloperskim (PC)
    • Poprawiono błąd nieodblokowywania się trofeum/osiągnięcia „IDKFA” (we wszystkich wersjach).
    • Poprawiono błąd zawieszania się PS4 przy przeładowywaniu punktu kontrolnego w Odlewni.
    • Poprawiono błąd nieodblokowywania się trofeum „Każdy zakątek” po zebraniu wszystkich Panów Zagład (PS4).
    • Poprawiono błąd polegający na żądaniu dostępu do Internetu przez grę (Xbox One).
  • Tryb dla wielu osób
    • Poprawiono błąd wyłączania się przy problemach z serwerem (PS4).
    • Poprawiono błąd wyłączania się, gdy klient zawiesza grę w trakcie ładowania się lobby (PS4).
    • Różne poprawki kosmetyczne i zmiany w rozgrywce.
    • Ulepszenia dopasowania
      • Poprawka ograniczonych typów NAT, które były wybierane dla dedykowanego hosta w lobby serwera.
      • Poprawka dla większych lobby, które dłużej dokonywały dopasowania.
      • Poprawka błędu, polegającego na pozostawieniu gracza jeśli dołączył do znajomego w momencie odliczania.
      • Poprawki błędów i usprawnienia stabilności.
  • SnapMap
    • Poprawiono błędy związane z czcionkami azjatyckimi.
    • Poprawiono błąd wybierania ścieżek przez SI z różnymi rodzajami rekwizytów.
    • Poprawiono błąd dzielenia tego samego ID mapy przez kilka różnych map.
    • Różne poprawki błędów map.
    • Różne poprawki logiczne.
    • Różne poprawki stabilności.
  • Tylko dla PC
    • Poprawiono błąd polegający na niepoprawnym włączaniu się trybu deweloperskiego kiedy użytkownik pobierał własne dane zapisu z chmury Steam.
Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

11 Shares
Share11
+1
Tweet