DOOM i zaawansowane ustawienia graficzne na PC

DOOM i zaawansowane ustawienia graficzne na PC
Newsy PC

Zobaczcie, co będziecie mogli poprzestawiać, by dopasować DOOMa do swojego sprzętu.

Bethesda jeszcze raz przypomina, że w odróżnieniu do testów beta, w finalnej wersji DOOM na PC nie zobaczymy blokady płynności.

W momencie premiery ilość klatek na sekundę nie będzie zablokowana, a gra będzie obsługiwać ultraszerokie monitory 21:9, co zapewni szersze pole widzenia. Dodamy też różne zaawansowane ustawienia, dzięki którym koneserzy gry na PC będą mogli dokonywać inteligentnych wyborów pomiędzy jakością grafiki, a jej płynnością – czytamy na oficjalnej stronie dewelopera.

Wśród zaawansowanych ustawień PC w planach są:

  • Zablokowanie klatek na sekundę (odblokowane domyślnie)
  • Jakość świateł
  • Włączenie/wyłączenie aberracji chromatycznej
  • Jakość cieniowania
  • Jakość postprocessingu
  • Jakość cząstek
  • Jakość efektów
  • Jakość wzorów
  • Okluzja kierunkowa
  • Jakość odbić
  • Włączenie/wyłączenie głębi ostrości
  • Wzory / Filtrowanie tekstur
  • Dostosowanie jakości rozmycia ruchu
  • Poziom ostrzenia
  • Włączenie/wyłączenie efektu flary
  • Włączenie/wyłączenie efektu kurzu
  • Rozmiar atlasu tekstur
  • Wyświetlanie statystyk
  • Skalowanie rozdzielczości
  • Przezroczystość interfejsu
  • Efekt ziarnistości
  • Tryb renderowania
  • Suwak pola widzenia
  • Prosty celownik
  • Włączenie/wyłączenie widoku rąk
  • Użycie compute shaderów
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie