DOOM i zaawansowane ustawienia graficzne na PC

Zobaczcie, co będziecie mogli poprzestawiać, by dopasować DOOMa do swojego sprzętu.

Bethesda jeszcze raz przypomina, że w odróżnieniu do testów beta, w finalnej wersji DOOM na PC nie zobaczymy blokady płynności.

W momencie premiery ilość klatek na sekundę nie będzie zablokowana, a gra będzie obsługiwać ultraszerokie monitory 21:9, co zapewni szersze pole widzenia. Dodamy też różne zaawansowane ustawienia, dzięki którym koneserzy gry na PC będą mogli dokonywać inteligentnych wyborów pomiędzy jakością grafiki, a jej płynnością – czytamy na oficjalnej stronie dewelopera.

Wśród zaawansowanych ustawień PC w planach są:

  • Zablokowanie klatek na sekundę (odblokowane domyślnie)
  • Jakość świateł
  • Włączenie/wyłączenie aberracji chromatycznej
  • Jakość cieniowania
  • Jakość postprocessingu
  • Jakość cząstek
  • Jakość efektów
  • Jakość wzorów
  • Okluzja kierunkowa
  • Jakość odbić
  • Włączenie/wyłączenie głębi ostrości
  • Wzory / Filtrowanie tekstur
  • Dostosowanie jakości rozmycia ruchu
  • Poziom ostrzenia
  • Włączenie/wyłączenie efektu flary
  • Włączenie/wyłączenie efektu kurzu
  • Rozmiar atlasu tekstur
  • Wyświetlanie statystyk
  • Skalowanie rozdzielczości
  • Przezroczystość interfejsu
  • Efekt ziarnistości
  • Tryb renderowania
  • Suwak pola widzenia
  • Prosty celownik
  • Włączenie/wyłączenie widoku rąk
  • Użycie compute shaderów
Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

10 Shares
Share10
+1
Tweet