DOOM, BioShock, Assassin’s Creed i Zelda – tak by wyglądały w perspektywie izometrycznej

DOOM, BioShock, Assassin’s Creed i Zelda – tak by wyglądały w perspektywie izometrycznej
Newsy PC

Pewnie sporo osób szarpnęłoby się na takie widoki.

Choć obecna fala trójwymiarowych produkcji jest nie do powstrzymania, duża część graczy wspomina starsze czasy, kiedy to największe produkcje były wydawane w 2D, często w perspektywie izometrycznej. Jeden z deweloperów – Chris Bischoff, twórca świetnego horroru science-hiction STASIS – od pewnego czasu raczy nas swoimi wizjami na współczesne gry w perspektywie z ukosa. Samo STASIS charakteryzuje się takim widokiem i co tu dużo gadać, gra sprawdziła się i jest naprawdę nieźle oceniana przez graczy (ponad 80 proc. pozytywnych opinii na Steam).

Bischoff już wcześniej pokazał m.in. Fallout 4 czy BioShock Infinite w rzucie izometrycznym. Jego biblioteka projektów wciąż się jednak rozrasta, np. o DOOM czy Zeldę, które prezentujemy poniżej. Dla przypomnienia dorzucamy również starsze wizje artysty. Naprawdę warto zobaczyć!

Jeśli lubicie grać w takiej perspektywie, powinniście zainteresować się również najnowszą grą od twórcy STASIS. Mowa o postapokaliptycznym Beautiful Desolation, które jest obecnie finansowane w serwisie Kickstarter. Gra wygląda pięknie i jest duża szansa, że minimalny próg wpłat zostanie osiągnięty.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie