DLC to dobry biznes? Zobaczcie, ile ma z dodatków Electronic Arts

Przeglądając udostępnione dane można wyciągnąć bardzo prosty wniosek – płatne dodatki zostają!

W ostatnim raporcie finansowym Electronic Arts znalazły się statystyki, które zdradzają, jak dobrym biznesem dla firmy jest wydawanie płatnych dodatków.

Według najnowszych danych, w drugim kwartale tego roku przychód netto z dodatkowej zawartości wyniósł 195 mln dolarów, podczas gdy przychód z pełnych gier w wersjach cyfrowych w tym samym okresie, to 89 mln dolarów. Wynika z tego, że DLC przyniosły firmie dwa razy tyle kasy, co same cyfrowe wydania pełnych produkcji.

Jeśli marzyliście zatem, że era DLC dobiega końca, zapomnijcie o tym. Przynajmniej, jeśli chodzi o tytuły od Elektroników. Oby EA oraz inni producenci nie zachłysnęli się jednak milionami z DLC i nie zaczęli wycinać z premierowych wersji gier jeszcze więcej zawartości, którą później kupujemy jako dodatek.

Electronic Arts
Electronic Arts
Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

7 Shares
Share7
+1
Tweet