DLC do Call of Duty: Black Ops 3. Jak Sony wygrało batalię o ekskluzywność?

Adam Boyes z Sony wyjawia nieco interesujących szczegółów dotyczących współpracy Activision z Sony.

Adam Boyes jest odpowiedzialny w Sony za kontakty z producentami i wydawcami. Ostatnio w rozmowie z serwisem GameSpot, ujawnił nieco szczegółów dotyczących współpracy Activision oraz Sony, które mają na celu czasową wyłączność DLC dla konsol Sony w przypadku Call of Duty: Black Ops 3.

Oczywiście Adam Boyes nie chciał ujawnić, ile Sony zapłaciło za wyłączność na dodatki. Oferta musiała być jednak niezła, skoro Microsoft nie był w stanie przebić stawki, mimo tego że od kilku lat to właśnie na Xboksa 360 oraz Xboksa One DLC do Call of Duty wychodziły w pierwszej kolejności.

Sony zdecydowało się na współpracę przede wszystkim z dwóch względów. Po pierwsze Activision oraz Sony bardzo cenią sobie podobną współpracę podczas promocji DLC do Destiny. Jak wyjawia Adam Boyes, Destiny często było nawet promowane prawie jako produkt na wyłączność dla PlayStation 4.

Po drugie Adam Boyes miał okazję przetestować Call of Duty: Black Ops 3. Stwierdził, że jest to naprawdę bardzo dobra gra i od razu zauważył, że produkcja wniesie sporo zmian do serii. – Bieganie po ścianach jest bardzo płynne i przyjemne – zaznacza w wywiadzie dla GameSpota.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet