„DirectX 12 poprawi wydajność procesora graficznego o 20 procent”

Szef działu Xbox tłumaczy, jakie korzyści przyniosą nowe biblioteki.

Podczas imprezy Game Developers Conference mogliśmy posłuchać, jak Phil Spencer zachwala nadchodzącego DX12.

Według niego DirectX 12 nie tylko poprawi wydajność CPU nawet o 50 procent (w zależności od gry), lecz zwiększy również moc GPU. O ile? Nawet o 20 procent! Phil Spencer zaznaczył, że było tak w przypadku testowanego na DX12 tytułu Fable Legends.

To spore doładowanie. Pozostaje czekać i zobaczyć, jak w rzeczywistości nadchodzące API wpłynie na wygląd robionych pod nowe biblioteki gier.

Niestety Phil Spencer pozostawił wszystkich z wielką niewiadomą odnośnie jednej, lecz bardzo ważnej kwestii. Nie uściślił bowiem, czy chodziło mu o Fable Legends w wersji na PC, czy w wersji na konsolę nowej generacji. No, ale skoro jest szefem działu Xbox, można przypuszczać, że odnosił się właśnie do XOne.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet