Diablo III ze wsparciem PlayStation 4 Pro

Diablo III PlayStation 4
Newsy PS4

Najnowszy patch dorzuca nie tylko nowe podziemia.

Już od dziś można pobierać nową aktualizację do Diablo III o numerze 2.4.3 na PC lub 1.15 jeśli macię grę w wersji na konsolach. Co ciekawe, produkcja dostała wsparcie dla PlayStation 4 Pro. To oznacza, że grę możecie teraz uruchomić na konsolach w rozdzielczości 4K. Niektórzy gracze z serwisu NeoGAF twierdzą, że na HDTV gra wygląda ciut lepiej i ma wyraźniejszy obraz.

Oczywiście najważniejszą nowością aktualizacji są nowe podziemia, będące reaktywacją tych z pierwszej części Diablo. Nowe miejscówki są dostępne tylko do końca stycznia.

Patch 2.4.3 do Diablo III – zmiany:

Ciemność nad Tristram

Przez cały styczeń możecie wziąć udział w wyjątkowym hołdzie dla pierwszej gry z serii Diablo, który przygotowaliśmy w niesamowitej technologii RetroVision i wypełniliśmy po brzegi mnóstwem elementów, od których zakręci się wam łezka w oku. Na śmiałków czeka niesłychana audiowizualna przygoda w towarzystwie starych znajomych; znajdziecie też przy okazji parę klasycznych przedmiotów. Wszystkich atrakcji doświadczycie na silniku Diablo III. Zejdźcie do podziemi pełnych pikseli i potworów, gdzie możecie liczyć na nagrody do transmogryfikacji, osiągnięcia oraz garść wyjątkowych niespodzianek.

Zmodyfikowane przedmioty

Tak jak poprzednio, aktualizacja 2.4.3 wprowadza szereg zmian w niektórych przedmiotach legendarnych i zestawach, a także dodaje nowe legendarne moce. Pełna lista zmodyfikowanych zestawów klasowych znajduje się w informacjach o aktualizacji PST.

Zmiany w Głębokich Szczelinach

Potwory zostały bardziej równomiernie rozmieszczone, a rozmiary poszczególnych poziomów są bardziej spójne. Głęboka Szczelina powinna przeciętnie zajmować od dwóch do czterech poziomów. Obszary mapy staną się bardziej zróżnicowane, dzięki czemu mniejsze będzie prawdopodobieństwo, że zobaczycie takie same poziomy jeden po drugim. Gracze nastawieni na przeżywalność ucieszą się z dodatkowej nagrody za uniknięcie śmierci – zyskają dodatkową możliwość ulepszenia legendarnego klejnotu!

Zmiany zwiększające komfort gry

Można teraz zabić w powietrzu przeciwników skaczących na graczy, np. skrzydlatych zabójców, pogromców, łowczynie lacuni czy podziemnych skoczków. Bohaterowie mogą w ten sposób zaliczyć widowiskowe śmiertelne ciosy. Naostrzcie miecze, bo wrogowie, którzy dotąd byli niemożliwi do zaatakowania w niektórych momentach, na przykład rekiny wydmowe, wężowi czarodzieje czy skalne czerwie, teraz krócej będą was unikać, wybierając podejście ofensywne.

Podrasowaliśmy przeciwników z niektórymi afiksami, między innymi z Osłoną, Odbiciem obrażeń i Elektrycznością. Wprowadzamy również nowy afiks, Moloch. Obdarzone nim potwory są niemal nie do powstrzymania i mają niewrażliwość na wszystkie efekty ograniczające kontrolę. Poruszają się jednak wolniej niż inne typy przeciwników i są bardziej podatne na obrażenia.

Na koniec informacja dla bohaterów Sanktuarium, którzy mają wyczucie stylu: przenosimy barwniki do nowego miejsca! Teraz znajdziecie je u wieszczki Myriam, która z chęcią pomoże wam wprowadzić idealną harmonię kolorystyczną w całym ubiorze.

Źródło: eu.battle.net

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie