Deus Ex: Rozłam Ludzkości na nowym silniku graficznym zachwyci podczas GDC 2016

Square Enix przygotowuje pokaz możliwości nowego silnika graficznego już na marzec.

Już w zeszłym roku Square Enix chwaliło się nowymi możliwościami Dawn Engine, silnika graficznego, który ma zachwycić efektami wizualnymi w Deus Ex: Rozłam Ludzkości. Natomiast podczas GDC 2016 (Game Developers Conference), które będzie miało miejsce od 14 do 18 marca w San Francisco, zobaczymy nowy pokaz. Producent będzie chciał się skupić na statycznych światłach, które po odpowiedniej modyfikacji w Dawn Engine, mają znacznie zwiększyć wydajność gry.

Dawn Engine to mocno zmodyfikowana wersja IO Interactive’s Glacier, silnika graficznego, który do tej pory napędzał gry studia na obecnej generacji konsol i PC. Liczymy więc, że pod względem wizualnym Deus Ex: Rozłam Ludzkości będzie sporo różnić się od poprzedniej wersji gry. Poniżej prezentujemy Dawn Engine z zeszłorocznego pokazu.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet