Darmowa zawartość, która ma nas przyciągnąć do polskiej gry ze snajperem

Darmowa zawartość, która ma nas przyciągnąć do polskiej gry ze snajperem
Newsy PC PS4 XOne

Co szykuje CI Games?

Sniper: Ghost Warrior 3 w dniu premiery otrzymał jedynie kampanię fabularną, a cały moduł multiplayer ma zostać udostępniony za darmo w trzecim kwartale tego roku.

Daniel Sławiński, zajmujący się projektowaniem lokacji w grze, podczas rozmowy z serwisem DoYouEvenGameBro ujawnił kolejne tryby, które zobaczymy w rozgrywkach wieloosobowych.

Wcześniej deweloperzy wspominali o klasycznym oraz zespołowym deathmatchu, teraz dołożono do tego tryb The Bounty, gdzie naszym zadaniem będzie jak najdłuższe przeżycie na mapie. Drugim ujawnionym trybem (nazwy nie zdradzono) będzie walka snajperów jeden na jednego na dosyć małych mapach.

Premiery gier w październiku. 13 produkcji, które mogą być tegorocznymi hitami!

CI Games projektuje miejscówki z myślą o konkretnych trybach, dostaniemy sporo broni snajperskiej do wyboru oraz rodzajów pocisków.

Dajcie znać, czy dobrze bawiliście się przy fabule Sniper: Ghost Warrior 3 i powrócicie do gry specjalnie dla multiplayera.

Sniper Ghost Warrior 3 pogrążył CI Games? Oto wyniki finansowe

Na początku września CI Games opublikowała wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2017 roku. Wynika z nich jasno – jest lepiej!

Zysk netto spółki wyniósł w pierwszym półroczu tego roku 1,49 mln zł wobec 2,7 mln zł straty netto rok wcześniej. Według firmy, to Sniper Ghost Warrior 3 zapewnił jej stabilizację finansową. – Dzięki temu pracujemy już nad kolejnymi projektami. W związku z tym w ostatnim czasie prowadziliśmy bardzo zintensyfikowane działania rekrutacyjne – zaznacza członek zarządu firmy, Maciej Nowotny.

Jeśli chodzi o przychody CI Games w pierwszym półroczu 2017 roku, wzrosły one do 73,2 mln zł z 11,5 mln zł w pierwszej połowie 2016 roku.

Deweloper informuje, że mimo niezbyt ciepłego przyjęcia Sniper Ghost Warrior 3 przez recenzentów (w tym miejscu przeczytacie naszą recenzję), do końca czerwca do sklepów tradycyjnych oraz cyfrowych trafiło 748,52 tys. kopii gry, z czego znaczna część została sprzedana. Ile konkretnie? CI Games nie precyzuje.

CI Games dodaje też, że w ciągu kilku dni od premiery, tylko w sklepie Google Play, użytkownicy ponad 500.000 razy pobrali mobilną grę Sniper Ghost Warrior. a mobilna wersja taktycznego shootera spotkała się z dużym zainteresowaniem graczy oraz pozytywnymi opiniami.

Mobilna wersja Sniper Ghost Warrior 29 sierpnia trafiła na urządzenia mobilne z systemami Android i iOS. Gra dystrybuowana w modelu free-to-play już 7 września przekroczyła 0,5 mln pobrań w Google Play. Wielbiciele gier taktycznych mogą spróbować swoich sił w 200 misjach, zapewniających łącznie ponad 15 godzin rozgrywki.

Mobilna wersja Sniper Ghost Warrior stanowi uzupełnieni portfolio taktycznych shooterów CI Games. Poza wysoką liczbą pobrań, gra zbiera pozytywne opinie użytkowników, co również znajduje swoje odzwierciedlenie w ich zaangażowaniu w grze oraz zakupie dodatków.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie