CD Projekt RED o błędach i płynności w Wiedźmin 3: Dziki Gon. Gra już ukończona!

Mamy być pozytywnie zaskoczeni.

Wczoraj pisaliśmy – nawiązując do opóźniającego się Wiedźmina 3 – że lepiej dostać dopracowany i wolny od bugów tytuł niż przedwczesną premierę, nawet, jeśli by chodziła w 100 klatkach na sekundę.

Marcin Iwiński zapewnił, że zespół pracujący nad grą dostał dodatkowy czas, by zająć się właśnie dopracowaniem gry.

Usuwamy ostatnie błędy oraz wciąż pracujemy nad optymalizacją w różnych lokacjach. Dzięki temu zobaczycie płynniejszą rozgrywkę, a gra będzie wyglądała lepiej na wszystkich platformach – tłumaczy Marcin Iwiński na łamach serwisu Nerdacy.

Dodaje, że cała zawartość została już ukończona, więc żadne nowe elementy nie będą dodawane do gry. – Skala otwartego świata w Wiedźmin 3: Dziki Gon jest bezprecedensowa, więc nie bójcie się, zapewnimy Wam zabawę na wiele tygodni – zapewnia Marcin Iwiński.

Przypominamy, że premiera Wiedźmina 3 została przesunięta na 19 maja 2015 roku. Tytuł wyjdzie na PC oraz konsole PS4 i Xbox One.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

10 Shares
Share10
+1
Tweet