Mocny dowód, że warto było postawić na II wojnę w nowym Call of Duty

Wy też przyczyniliście się do tego wyniku?

Call of Duty: WWII od Activision przekroczyło ponad 500 milionów dolarów zysków z globalnej sprzedaży podczas pierwszy trzech dni po premierze, przekraczając wyniki boxoffice popularnych filmów kinowych takich, jak łączne wyniki Thor: Ragnarokczy Wonder Woman, wedle szacunków firmy.


Na platformie PlayStation 4 Call of Duty: WWII ustanowiło rekord i stało się najlepiej sprzedającą się cyfrową pełną wersją gry w pierwszym dniu dystrybucji, jeżeli chodzi o ilość sprzedanych egzemplarzy. Łączna liczba sprzedanych egzemplarzy w momencie premiery podwoiła się w skali rocznej na całym świecie.

Gra przyciągnęła ogromną ilość graczy w skali globalnej, co poskutkowało największą ilością aktywnych użytkowników na konsolach obecnej generacji i PC w historii serii Call of Duty.

Rzuciliśmy naszym graczom wyzwanie ponownego zebrania swoich oddziałów i odpowiedzieli na nie, co pokazuje najwyższa liczba graczy, jaką kiedykolwiek zebraliśmy na bieżącej generacji konsol i PC – powiedział EricHirshberg, prezes Activision. – Call of Duty: WWII powraca do korzeni serii i rezultaty są niesamowite. W pierwszy weekend dystrybucji sprzedało się dwa razy więcej egzemplarzy niż w zeszłym roku i ustanowiliśmy rekord pobrań pełnej wersji gry w dniu premiery na PlayStation 4. Nasz wynik 500 milionów dolarów zysku w pierwszym weekendzie sprzedaży nie tylko przewyższa wyniki Thor: Ragnarok, jest w istocie większy niż łączne wyniki weekendu otwarcia Thora i Wonder Woman. I jesteśmy gotowi wspierać społeczność ciągłymi ulepszeniami i nową zawartością.

W skład prezentowanych kwot wchodzą wchodzi utarg ze sprzedaży wersji fizycznej i cyfrowej Call of Duty: WWII, wyniki premier filmowych dotyczące trzech pierwszych dni dystrybucji po dacie premiery pochodzące z upublicznionych danych, informacji o sprzedaży gry pozyskane od klientów w punktach dystrybucji i wewnętrzne szacunki Activision.

Źródło: Activision

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

61 Shares
Share61
+1
Tweet