Call of Duty: Black Ops III do wygrania. Ogłaszamy konkurs dla kreatywnych! [AKTUALIZACJA – WYNIKI]

Ruszamy z nowym konkursem dla fanów serii od Activision.

[AKTUALIZACJA] – 1 czerwca, godz. 12.30:

Dziś Dzień Dziecka więc nie mogliśmy sobie wyobrazić lepszej daty na zakończenie naszego konkursu. Wraz z wydawcą gry Call of Duty firmą Activision, nasza redakcja wytypowała czterech zwycięzców. Wybór nie był łatwy, ponieważ  przysłaliście nam bardzo dużo ciekawych pomysłów na mapę, co zresztą widać w komentarzach pod tekstem. Wybrać musieliśmy jednak tylko cztery osoby, bo też tyle mamy nagród.

Lista zwycięzców w konkursie Call of Duty: Black Ops III:

  1. miejsce: CYP3ORG
  2. miejsce: Adam Ch.
  3. miejsce: S.Możdżeń
  4. miejsce: Zdżumiony

Jeśli chodzi o uzasadnienie naszego wyboru, to wygląda następująco.

Realizację od CYP3ORG doceniliśmy przede wszystkim za interesującą koncepcję mapy, ale także ogromną pracę, która została wykonana biorąc pod uwagę całość. Dołączony został filmik więc widać, że nasza podpowiedź nie poszła na marne.

Adam Ch. postawił z kolei na renderującą się mapę, co jest dość niespotykane i naprawdę może nieźle wyglądać, jeśli tylko przełoży się to na prawdziwy koncept.

S.Możdżeń przygotował koncepcję 4 w 1. Sami jesteśmy ciekawi, jak by się grało na takiej nieco zakręconej scenerii.

Z kolei w przypadku Zdżumiony doceniliśmy to, że do opisu mapy została dodana interesująca historia. Zawsze lepiej uczestniczy się w rozgrywce, kiedy wiadomo, że za projektem idzie też pewna opowieść.

To z pewnością nie jest ostatni konkurs w naszym serwisie. Kolejne już niebawem!

P.S. Jeszcze dziś do zwycięzców trafią kody umożliwiające pobranie nagród.

[ORYGINALNA WIADOMOŚĆ]:

Nasza redakcja, wraz z wydawcą gry Call of Duty firmą Activision, przygotowała konkurs. Do wygrania są cztery naprawdę ciekawe nagrody! Szczegóły prezentujemy poniżej.

Nagrody:

1. miejsce: Call of Duty: Black Ops III Delux PS4
2. miejsce: Call of Duty: Black Ops III Season Pass PS4
3. miejsce: Call of Duty: Black Ops III DLC 2 Eclipse PC
4. miejsce: Call of Duty: Black Ops III 200 punktów

Zasady konkursu

Aby wygrać jedną z czterech nagród, należy wykonać zadanie konkursowe:

Zabaw się w twórcę Call of Duty: Black Ops III i przedstaw mapę dla trybu multiplayer, na której sam chciałbyś zagrać i pokazać ją światu. Zgłoszenie konkursowe powinno zawierać:

1. Nazwę mapy,
2. Miejsce akcji,
3. Krótki opis.

Swoje propozycje wpisujcie w komentarzach pod tym newsem i koniecznie nie zapomnijcie podać adresu e-mail. Zwycięzców właśnie poprzez e-mail poinformujemy o wygranej!

Redakcja Planety Gracza wraz ze współorganizatorem konkursu firmą Activision, wybierze cztery najlepsze i najbardziej kreatywne realizacje. Pamiętajcie, że wszystko tutaj zależy od Waszej wyobraźni!

Szczegóły konkursu:

Konkurs trwa do 31 maja do godziny 12.00. Do tego czasu czekamy na Wasze komentarze pod tekstem. Ogłoszenie wyników nastąpi 1 czerwca czyli w Dzień Dziecka! Trzymamy za Was kciuki, bo Call of Duty: Black Ops III to naprawdę świetny prezent na taką okazję!

Podpowiedź:

Mamy też dla Was przy okazji małą podpowiedź. Mapę możecie przedstawić w dowolnej formie, więc jeśli macie na przykład zdolności plastyczne, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przesłać do nas swoją wizję na adres: kontakt@planetagracza.pl z dopiskiem w tytule maila: KONKURS CALL OF DUTY. Należy jednak pamiętać, że najważniejsza jest nazwa mapy, miejsce akcji i opis, więc wszelkie obrazki traktujemy jako dodatek, który jednak może skutecznie zwiększyć Waszą szansę na wygraną! Realizacja narysowana, nagrana lub zaprojektowana w formie graficznej przesłana bez trzech wspomnianych punktów, nie będzie brana pod uwagę.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Komentarze (21)

  • 31 maja 2016 at 00:46
    Permalink

    Nazwa mapy: The ages of War

    Miejsce akcji: Lokacja fikcyjna zlozona z: 1. Starozytnego Rzymu, 2. Sredniowieczna Francja, 3. Polska podczas Powstania Warszawskiego, 4. USA rok 2361

    Opis: Idea samej mapy polega na wykorzystaniu przejsc lokacyjnych pomiedzy czterema zupelnie odmiemnymi fragmentami mapy. Konstrukcja glowna nie mialaby charakteru poziomego – przejscie z Rzymu do sredniowiecza znajdowaloby sie w jednej z piramid, gdzie efektownie powstaje szczelina w jednej ze scian, zmiana lokacji ze sredniowiecza na Polske, znajdowalaby sie dla odmiany pod woda! Wplywy do sredniowiecznej sekwany, poprzez ktora dostajemy sie do naszej Wisly! Mapa daje olbrzymie mozliwosci zarowno dla Tworcow, ktorzy moga laczyc w najrozniejszy sposob te odlegle o kilkaset lat epoki, a z drugiej strony pozwala graczom na rozbudowanie rozgrywki, poniewaz czesc broni specjalnych moze byc uzywana wylacznie w odpowiadajacym jej wieku!

    Reply
  • 30 maja 2016 at 23:52
    Permalink

    Nazwa mapy: Chernobyl Awakening
    Miejsce akcji: Czarnobyl, Ukraina, rok 2016

    Mapa będzie podzielona na dwie części. Jedna zamknięta to zniszczona elektrownia, druga to cześć miasta Prypeć. W mieście znajdowały by się 2 stanowiska snajperskie, z których widać 80% miasta. Po środku miasta porozstawiane byłyby samochody oraz gruzy, służące za osłony. Natomiast niektóre budynki służyłyby jako miejsca ochrony przez pociskami snajperów, oraz innych przeciwników, przez które można by było się przemieszczać. Częścią wizualna mógłby być Diabelski Młyn, który dodawałby dodatkowego smaczku grze. Natomiast środek elektrowni byłby idealny do szybkiej reakcji gracza oraz spostrzegawczości, ze względu na małą ilość osłon. Po środku elektrowni znajdowałby się reaktor, który pod koniec gry by wybuchał, coś w stylu Nuk3town. Myślę, że ta mapa przypadłaby wielu graczom do gustu, ze względu na klimat miejsca, dynamiczną rozgrywkę jak i pojedynki snajperskie.
    Mój e-mail: foita0717@gmail.com

    Reply
  • 30 maja 2016 at 22:49
    Permalink

    Nazwa: Ziggurat
    Miejsce: Ruiny starożytnych Majów, Wschidnie Wybrzeże, Meksyk
    Opis: Mapa składał się z dwóch części: Otwarta okolica i zamknięte wnętrze świątyni
    Wielkość średnia, plan kwadratu
    Wzdłuż którego ścian ciągą się korytrze k spotykające się w wielkiej hali rogu mapy na której umieszczona jest trzykondygnacyjna wieża. Z najwyższego piętra widać cały dziedziniec, stanowi więc ona świetną pozycje dla snajperów. Nie jest ona jednak bez wad ponieważ jest zniszczona i próżno szukać na niej osłony. Strzelec więc jest odsłonięty.
    Hala na której osadzona jest wieża jest lekko zawalona, wszędzie widać zawalone kamienne bloki i odłamki które mogą służyć za osłonę w razie wymiany ognia
    Na diedzińcu stanowiący mcentralną część mapy zbajduje się wgłębienie w ziemi przypominające okopy. Jesr jednak ono nierównomierne i zniszczone. Całość przypomina wielopoziomowy labirynt
    Dookoła płaski, nieosłonięty teren

    Reply
  • 30 maja 2016 at 21:31
    Permalink

    Nazwa mapy : Space Station
    Miejsce akcji : Stacja Kosmiczna w odległej galaktyce
    Opis Mapy :
    Mapa może nadawać się do Team Deathmatch, Deathmatch, Demolka Hardpoint.
    Akcja dzieje się na Stacji Kosmicznej w odległej galaktyce. Stacja kosmiczna jest otoczone 4 wieżyczkami sniperskimi. 2 z przodu i 2 z tyłu.
    Stacja ma 2 piętra górne i 1 dolne. Gracze, na start będą mieli butle z helem. Start jest na parterze. Każda drużyna jest o 100 metrów oddalona od środka. Na środku parteru są 4 windy,2 pary drzwi które są po lewej i po prawej stronie na każdym piętrze. Windami można zjechać lub wjechać ma piętro. Drzwiami można wskoczy lub zskoczyć na piętro ( w tym mogą pomóc jetpacki).
    Na -1 piętrze są 4 statki kosmiczne którymi można walczyć wokół stacji lub można wlecieć na wieżyczkę sniperską. Każdy statek spawnuje się dopiero po 5 sekundach po zniszczeniu jednego z nich.
    1 piętro nie jest dobyć duże. Można powiedzieć że jesteś średniej wielkości. Dlatego jest to idealne miejscje dla shotgunistów. Wejście jest z dwóch stron z prawej i lewej patrząc od boku na stację. W tym piętru są 2 działka, po jednym z obu stron. Niby te piętro nie jest duże ale znajduje się w nim bradzo dobrze ukryty arsenał z bronią,amunicją i z helem gdy się skończy. Hel jest rozsiany po całej mapie ale nie jest go za dużo ;).
    2 piętro jest wyposażone w centrale główną przez którą widać bardzo wielą i piękną galaktykę!! Centrala jest ogromna i przez to nadaje się do dobrej zabawy na wszystkie klasy.
    Mapa Space Station zawiera swój ester egg 😀 Żeby go aktywować musimy wypełnić 2 warunki :
    – musimy aktywować 5 przycisków rozsianych po całej mapie
    – gdy je aktywujemy wtedy trzeba przyjść do centrali i wpisać 6 cyfrowe hasło które wygląda tak
    518974375
    Jak to wykonamy , wtedy automatycznie następuje konieć rundu ponieważ cała stacja kosmiczna wybucha i wygrywa ta drużyna z której gracz wykonał tego ester egga.

    Tak by wyglądała według mnie mapka do CoD BO 3
    Z pozdrowieniami Mateusz R. 😀
    Do planetagracza.pl

    Reply
  • 30 maja 2016 at 21:10
    Permalink

    Witam serdecznie moją wizją była by mapa w Pompejach! Jest to piękne miejsce a zarazem przerażające w pewnych punktach tego zrzutu, w Call Of Duty zadawala by dech w piersiach!

    Miejsce: Włochy , Pompeje

    Nazwa mapy: U stóp Wezuwiusza

    Krótko o miejscu akcji: Miasto w regionie dzisiejszej Kampanii we Włoszech zniszczone w czasach cesarstwa rzymskiego przez erupcję wulkanu Wezuwiusz w dniu 24 sierpnia 79 roku.

    Zdjęcia wyslalem na waszego e-maila
    I projekt mapy !
    e-mail: patosik124@gmail.com

    Reply
  • 30 maja 2016 at 17:10
    Permalink

    Mapa : Fall ( upadek )
    Miejsce akcji : Afryka
    Mapa będzie mała z lotu ptaka ale będzie zawierała 3 poziomy . Poziom zerowy , tam będą miały głównie znaczenie ” Kill streaki ” , czyli serie zabójstw . Poziom -1 i -2 , tam będzie sie liczyła walka piesza ale nie tylko , ponieważ seria zabójstw ” R.A.P.S. ” , będzie działać na wszystkich poziomach ale nie tylko ta seria zabójstw . Będzie to mapa zróżnicowana , ponieważ na parterze ilośc przeszkód będzie znikoma ( co jest plusem dla snajperów ) , a niżej będzie więcej osłon które bedą uniemożliwiać zestrzelenie z innego poziomu , ale dla prawdziwego snajpera lub strzelca wyborowego to nie problem. Mapa będzie nazywać sie ” Fall ” czyli upadek , ponieważ w niektórych miejscach bedą dziury . Bedą one służyć to szybkiego przemieszczania sie pomiędzy poziomami . Aby nie zginać w wyniku skoku z poziomu 0 na poziom -2 na dole będzie woda . Za to w niej , inny gracz będzie mógł się schować i zaczekać na kolejnego skoczka . Dużo ścian będzie przygotowanych do biegania po nich i do omijania dziur prowadzących na inny poziom .

    Konrad Kwiatkowski
    Mail : kfk27@o2.pl

    Reply
  • 30 maja 2016 at 17:03
    Permalink

    Back to the past.
    Miejsce akcji: Zamek Malbork
    Gracze przenoszą się w przeszłość i walczą na zamku krzyżackim. Jedna z drużyn atakuje przeciwny team próbując ukraść flagę lub zabić mistrza drużyny coś na podobe mistrza krzyżackiego po zgonie przywódcy automatycznie drużyna przeciwna wygrywa runde i następuje zmiana stron. Na wierzach są porostawiani snajperzy. Wraz z mapą powinny zostać dodane specjalne miecze lub skórki w klimacie krzyżowców.

    Reply
  • 30 maja 2016 at 13:19
    Permalink

    Nazwa mapy: Underwater Duel
    Miejsce akcji: Bikini Attom, Sea
    Krótki opis: Cała akcja toczy się pod wodą, a dokładniej w fikcyjnym mieście Bikini Attom. Każdy gracz będzie na starcie wyposażony w specjalny sprzęt dzięki któremu będzie mógł oddychać pod wodą przez całą rundę. Na tej mapie jest dość miły easter egg nawiązujący do Polski. Bo jak wiemy, miło jest czasem zobaczyć jakiś polski akcent w grach. A tym easter egg’iem będzie sklep LIDL i po wejściu do niego zobaczymy duży tłum ludzi. I gdy uda nam się przecisnąć na sam początek (co będzie utrudniane) to będziemy mieli możliwość zebrania specjalnej broni „Carp”, która po aktywacji tworzy w okół naszej postaci niewidzialną tarczę i chroni ona nas przed 1,000 pociskami przeciwników.

    Reply
  • 30 maja 2016 at 13:17
    Permalink

    1. Nazwę mapy – Landfill (Składowisko)
    2. Miejsce akcji
    W roku 1979 na terenach pozamiejskich, gdzie mieścił się cmentarz przeróżnych pojazdów mechaniczych oraz najzwyklejsze wysypisko śmieci, agent wywiadu Sił Koalicji ukrył teczkę z dokumentami wrociego ugrupowania Grupy MSX oraz zakopał kontener ze złotem. Siły MSX dorwały agenta i zaprowadziły go w to miejsce w celu wyjawienia tajemnic, które są tutaj skrywane. Agent nie zdradził jednak położenia skarbów przez co został zgnieciony w samochodzie przez niszczarkę. Teraz po latach Siły Koalicji oraz Grupy MSX przypomniały sobie o tym miejscu i toczą walkę o dane, które mogą pomóc w zakończeniu konfliktu oraz o kontener pełen złota
    3. Krótki opis
    Plansza składa się z dwóch części – jedną z nich jest wysypisko śmieci a drugą cmentarzysko samochodów, przejście pomiędzy ‚częściami’ mapy jest płynne. Na wysypisku samochodów są otwarte przestrzenie na których znajdują się porozrzucane samochody, które mogą służyć jako osłony oraz wielkie ich hałdy, na które można się wdrapać w celu ostrzału z góry. Mogą się też znaleźć elementy interakcji jak np. samochód wiszący na metalowej linie, który można zestrzelić. Część z wysypiskiem składa się z dość wąskich korytarzy, ciasnych przejść i tuneli, które świetnie nadają się do zwartej i dynamicznej walki.
    Plansza tak skonstruowana by każdy znalazł coś dla siebie – od dynamicznej i szybkiej walki na części wysypiska śmieci po bardziej taktyczne pojedynki na części cmentarzyska samochodów.

    Pozdrawiam serdecznie,
    adres e-mail: wojtix@onet.eu

    Reply
  • 30 maja 2016 at 12:52
    Permalink

    Nazwa: Silesia Uprising

    Miejsce i sytuacja: Katowice, Polska, rok 2037, świat pogrążony jest w chaosie związanym z rozpadem Unii Europejskiej oraz nowej wojny światowej, w której główne skrzypce gra tradycyjnie Rosja, USA oraz Chiny. Napływy ekstremistów do Europy, działania skrajnych partii oraz wojny między kulturowe doprowadziły do rozpadu Unii Europejskiej co również zaogniło utrzymywane na ostatnim włosku relacje pomiędzy Rosją, Chinami i USA. Wyścig zbrojeń i nierówna walka spowodowały, iż kraje takie jak Polska mogą się tylko bronić walką partyzancką, podziemną.

    Opis Mapy: Postapokaliptyczna sceneria Katowic, czas jesienny, lekko zachmurzone niebo, na niebie od czasu do czasu przelatujące ogromne drony zwiadowczo – bojowe. Obszar dostępny do swobodnego poruszania się – sceneria częściowo zniszczonego katowickiego Spodka, okoliczne przejścia podziemne pod Rondem oraz jedna z największych Galerii Handlowych – Silesia City Center. Wszystko zniszczone w mniejszym lub większym stopniu przez ogromne maszyny bojowe wroga oraz ataki z powietrza. Z racji okresu jesiennego część ruin porośnięta drobnymi krzaczkami, trawą i opadającymi liśćmi, gdzieniegdzie już przekwitająca roślinność spowijająca wraki maszyn bojowych oraz pojazdów armii podziemia tj. samochody opancerzone, minivany czy przenośne działka. Na rondzie znajdują się 2 wraki tramwai, które służą do partyzanckiej walki z siłami lądowymi przeciwnika. Pod spodkiem znajdują się tajne tunele armii podziemia przebiegające prosto do ruin Galerii Handlowej, w której skumulowały się oddziały wroga rozbijającego w tym miejscu swój tymczasowy obóz.

    Reply
  • 30 maja 2016 at 09:12
    Permalink

    1. Nazwa: Architecture

    2. Miejsce akcji: Renderująca się wizualizacja architektoniczna. Koncept nowoczesnego hotelu w Singapurze. Czas: nieokreślony.

    Nowoczesny, szklany hotel w kształcie żagla, zbudowany jest na planie okręgu z parkiem w centralnej części. Z powodu błędy na serwerze tak zwanej render farmy, serwer się otworzył na sieć światową. co poskutkowało przywłaszczeniem go sobie, przez operatora symulacji multiplaierowych rozgrywek z BO3.

    3. Krótki opis: Render trwa! Wiele obiektów jest jeszcze w stanie Low Poli, a elementy takie jak woda wyglądają jak szkło. Ale walka jest już w dużo bardziej zaawansowanym stadium.

    Mapa zbudowana jest na planie okręgu, z parkiem w centralnej części. Jest to średniej wielkości mapa na której przez większość czasu, walki trwają nie w centrum, ale na obrzeżach mapy. Krawędzie mapy to pomieszczenia wbudowane w podstawę (parter) hotelu i są to siłownia, parking oraz recepcja. Park w centrum w początkowych fazach gry stanowi mierne schronienie z racji jego „prostoty” ale z biegiem czasu zaczynają się pojawiać kolejne detale, zagęszczając w ten sposób park, który pod koniec meczu staje się centrum wydarzeń.

    Adres e-mail: scorg.waw@gmail.com

    Reply
  • 30 maja 2016 at 00:35
    Permalink

    Nazwa mapy: STARBRINGER
    Miejsce akcji: dwa duże statki kosmiczne

    Akcja rozgrywała by się na dwóch dużych statkach kosmicznych. Były by trzy główne wyrzutnie które po wejściu w nie pozwalają graczowi przedostać się na statek przeciwnika. W trakcie lotu można będzie strzelać z karabinów. Na statku będzie zmniejszona grawitacji przez co graczy będzie łatwiej zaskoczyć. Na obu statkach znajdzie się miejsca ze skafandrami PSE, które umożliwią graczom walkę na dwóch poziomach jedna walka w próżni a druga na statku

    Reply
  • 29 maja 2016 at 22:20
    Permalink

    ***Link do prezentacji przebiegu tworzenia mapy „La Frontera” (YT):***
    https://www.youtube.com/watch?v=43KJ83gqGIY

    -Nazwa Mapy: La Frontera (Granica)

    ////SYMULACJA ROZPOCZĘTA////

    -Miejsce: El Puerto de Santa Maria , Meksyk

    -Czas: 30.07.2022 r.

    -Opis zdarzeń(Miejsce Akcji):
    W Europie panuje kryzys, odmówiono przyjęcia emigrantów z Syrii i postanowiono deportować wszystkich obywateli Syryjskich. Na Starym Kontynencie wybuchły protesty. Prezydent Meksyku Manuel Del Torro zdecydował się przyjąć wszystkich uciekinierów z objętej wojną domową Syrii. W Meksyku trwa walka między Syryjczykami, a kartelami narkotykowymi. Powodem były częste napady Arabskich Terrorystów na banki zarządzane przez kartele. Ich łupem padło ponad 50 mld dolarów amerykańskich. Rząd Meksyku jest bezradny w zaistniałej sytuacji. Kartele zaatakowały port El Puerto de Santa Maria będący największym skupiskiem agresywnych emigrantów. Informacja o tym wydarzeniu rozeszła się po całym globie. NATO próbuje załagodzić sytuację , NORAD jest bezradny. CIA rozpoczyna tajną operację pod kryptonimem Cueva del Diablo Furioso (Jaskinia Wściekłego Diabła).

    -Opis Mapy:
    Jest to zniszczony port El Puerto de Santa Maria przez walki Arabskich Terrorystów z Kartelami Narkotykowymi. Ta średniej wielkości mapa jest bardzo dynamiczna. Posiada dużo otwartych przestrzeni jak i trzy ciasne uliczki. Mapa jest zrównoważona pod kątem respawnów i miejscówek. Podczas tworzenia tej mapy odnosiłem się głównie do podpowiedzi i próśb społeczności Call of Duty. Głównie prosili o to, żeby mapa była uniwersalna tzn. żeby pasowała do wszystkich trybów rozgrywki np. Team Deathmatch , Dominacja , ZiZ , Demolka , Hardpoint itd. Jest dużo miejsc do Wallrunu. Również doskonałą pomocą okazały się zrzuty ekranu z map podstawowych COD:BO3 takich jak: Exodus , Fringe i Breach, dzięki tym zrzutom ekranu wykonanym przez współprojektanta Mateusza K. udało mi się stworzyć, upiększyć i zrównoważyć tę mapę na tyle , żeby się spodobała każdemu fanowi Call of Duty.

    Dziękuję bardzo za przyjęcie mojego projektu i pozdrawiam bardzo serdecznie Redakcję PlanetaGracza.pl

    Reply
  • 28 maja 2016 at 16:59
    Permalink

    1. Nazwę mapy : Ancient catacombs
    2. Miejsce akcji : Pradawne katakumby, Rzym
    3. Krótki opis : Mapa byłaby w połowie na zewnątrz i w połowie wewnątrz starych katakumb z IV wieku naszej ery. W części wewnętrznej znajdowały by się wąskie korytarze przecinające się w taki sposób by doprowadzić graczy do pomieszczeń średnich rozmiarów. Pomieszczenia te, były by wypełnione trumnami i czaszkami (na podłodze całych katakumb leżałyby czaszki) a na ścianach pełno by było miejsc na zwłoki (jak na katakumby przystało) lecz zamiast ciał były by dziury w ścianach, a po drugiej stronie były by inne pokoje, do których gracze mogliby się dostać dzięki innym tunelom. Druga połowa mapy natomiast byłaby na przestrzeni otwartej takiej jak las, w którym było by sporo okopów, zagłębień czy też nawet parę drewnianych domków z drugiej połowy XVIII wieku. Na samym końcu lasu znajdować by się miała plaża a za nią morze. Opcjonalnie w tle (patrząc w morze) mogłyby znajdować się jakie statki transportujące żołnierzy.

    Adres e-mail : pitowak@gmail.com

    Reply
  • 27 maja 2016 at 12:31
    Permalink

    Nazwa mapy: Fall in demand
    Miejsce akcji:
    Zrujnowane centrum handlowe po potężnym ataku terrorystycznym. Spustoszone przez uciekających ludzi.
    Krótki opis mapy:
    Trzy poziomy: 1. (Poziom główny – górny)np.: sklepy jubilerskie, AGD, fragment meblowego, przejścia dla personelu połączone z magazynem. Wszystko to otacza plac główny z współczesną minimalistyczną fontanną pośrodku, wokół której rozmieszczone są drewniane kawiarenki. W trzech punktach mapy (np. dwóch narożnikach i centrum) przejście (np. utworzone przez wybuch) na poziom 2. – podziemny parking. (Migające białe/czerwone światła tworzące niepowtarzalny klimat publicznej katastrofy.
    Poziom 3. – Ze względu a to, że pośrodku mapy szklany sufit zawieszony jest na konkretnej wysokości nad placem dookoła mieści się widokowy balkon na którym znajduje się mała ekskluzywna restauracja.

    Reply
  • 27 maja 2016 at 11:48
    Permalink

    Nazwa mapy: Canyon
    Miejsce mapy: Wielki Kanion, Kolorado
    Opis: Klasyczna mapa z trzema drogami. Główna droga prowadzi przez środek, gdzie znajduje się rzeka w dolinie kanionu z wieloma przeszkodami. Co jakiś czas nurt rzeki staje się szybszy. Pozostałe dwie drogi to wąskie przesmyki po obu stronach mapy. Nie zabraknie również korytarzy w skałach łączących wszystkie trzy drogi. Mapę cechuje szybka akcja mimo jej rozmiaru, co jest spowodowane podwodną walką w szybkim nurcie jak i możliwością biegu po ścianach wąwozu, na których możesz zniknąć w wydrążonych korytarzach. Głównym punktem na mapie jest wiszący most rodem z serii Indiana Jones który łączy korytarze w ścianach środkowego wąwozu. Mapa zapewnia zaciekłe walki w trybie Hardpoint, natomiast w trybie Domination flaga B znajduje się pod wodą.

    Adres e-mail: maciek99-9@o2.pl

    Reply
  • 27 maja 2016 at 10:28
    Permalink

    Mapa Tauron , akcja rozgrywa się zimą na otwartej przestrzeni górskiej z rzeką która przechodzi przez środek mapy , na środku również znajdował by się ogromny rozbity samolot w którym odbywała by się walka na małej zamkniętej przestrzeni . Po obu stronach rozstawień znajdowały by się bunkry z wieżami dla snajperów. Na tej mapie nie mogło by również zabraknąć podziemnych korytarzy , które idealnie pasowały by do klimatu tej mapy 🙂 Myślę że taka mapa zyskała by dużą aprobatę wśród graczy.

    Reply
  • 27 maja 2016 at 09:36
    Permalink

    Nazwa mapy : Church Town
    Opis mapy : Na mapie znajdują się dwa kościoły. Jeden kościół jest po stronie wrogów, a drugi po stronie sojuszników. Oba kościoły to idealna miejscówka dla snajperów, ze względu na wieże. Przeszkodą będzie cmentarz, z którego będą wychodzić zombie.

    Reply
  • 27 maja 2016 at 01:36
    Permalink

    A nazwa mapy nie jest skomplikowana: The Pentagon

    Reply
  • 27 maja 2016 at 01:29
    Permalink

    Akcja rozgrywała by się w środku Pentagonu, który jest zaatakowany przez oddział Black Ops. Jest to symulacja zamachu w systemie w którym był główny bohater i jego kompanii. Mapa jest średniej wielkości, są miejsca do walki w otwartej przestrzeni (część dachu) jak i do wymiany ognia na bliską odległość (środek Pentagonu) Są tam drzewa i ściany po których można biegać. Wywrócone drzewa, gruzy i pojazdy tworzą osłony. Na dachu znajdował by się spot snajperski jak w części MW2 na mapie Highrise do którego trudno się dostać. Budynek, rośliny i reszta obiektów wygląda bardzo futurystyczne i sztucznie (coś w stylu Nuketown w BO2). Mam nadzieję że taki pomysł przypadnie Wam do gustu, pozdrawiam wszystkich. 🙂

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

142 Shares
Share142
+1
Tweet