Bungie wyjaśnia, dlaczego Destiny nie będzie działać w 60 klatkach na sekundę

Walki o płynność na konsolach najnowszej generacji ciąg dalszy.

Dzięki najnowszej aktualizacji softu w Xboksie One, Bungie udało się osiągnąć rozdzielczość 1080p na konsoli Microsoftu. Taką samą ma mieć również wersja na PlayStation 4. Tylko, dlaczego producent nie poradził sobie z uzyskaniem 60 klatek na sekundę?

Ma na to wpływ bardzo dużo czynników – wyjaśnia Jason Sussman, który w Bungie odpowiedzialny jest za tworzenie otoczenia. – Mógłbym podawać szczegółowe problemy techniczne, ale zanudziłbym Was na śmierć. W skrócie chodzi o to, że Destiny powstaje na konsole obecnej jak i poprzedniej generacji. My musimy bardzo ostrożnie podchodzić do procesu produkcji, aby na każdym sprzęcie gra wyglądała jak najlepiej. Chodzi też nie tylko o efekty, a na przykład liczbę przeciwników i graczy na ekranie. Na wszystkich czterech konsolach – PS3, PS4, Xbox 360 oraz Xbox One, gracz pod tym względem musi dostać taki sam produkt – dodaje.

Premiera Destiny już we wrześniu tego roku. Miejmy nadzieję, że gra nie będzie zbyt pocięta w wersji na nowy sprzęt, ze względu na to, że pojawia się również na konsolach poprzedniej generacji.

Sprawdź również, co Sony wymyśliło, aby przyciągnąć graczy do zakupu Destiny właśnie na swojej konsoli.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

1 Shares
Share1
+1
Tweet