Bloodborne na Unreal Engine 4? Zobaczcie, co zrobił artysta z EA DICE

Tak mogłaby wyglądać ekskluzywna produkcja z PlayStation 4 na blaszakach.

Simon Barle – pracowniki EA DICE odpowiadający za roślinność w Battlefield 4 czy Hardline – w wolnych chwilach bawi się z technologią Unreal Engine 4. Widzieliśmy już jego zapierający dech w piersiach las, a teraz przyszła pora na kolejny eksperyment, tym razem z tytułem od studia FromSoftware.

Barle postanowił przenieść jedną z lokacji Bloodborne (Sen Łowcy) na wspomniany silnik graficzny firmy Epic Games. Efekt możecie zobaczyć na screenach oraz filmiku poniżej. To kto by zagrał w taką wersję Bloodborne?

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

28 Shares
Share28
+1
Tweet