Błędy w AC: Unity ułatwiły CD Projekt RED podjęcie ważnej decyzji

I chyba zgodzicie się, że słusznie postąpiono.

Podczas imprezy w Mediolanie polskie studio wyjaśniło powody, przez które premiera Wiedźmina 3 została dwukrotnie przełożona. Ogólnie rzecz biorąc, w obu przypadkach chodziło o dodatkowy czas na dopieszczenie tytułu. Tutaj możecie zobaczyć, jak CD Projekt RED tłumaczył się za drugim razem, kiedy to usłyszeliśmy, że Dziki Gon pojawi się na PC, PS4 i Xbox One dopiero 19 maja tego roku.

Deweloper zaznaczył w rozmowie z włoskim serwisem vg247, że podjęcie decyzji o pierwszym przełożeniu premiery było naprawdę trudne. Za drugim razem poszło już łatwiej, a wszystko dzięki (czy może przez)… błędy w Assassin’s Creed Unity.

Drugie opóźnienie Wiedźmina 3 było łatwiejsze. Przykro nam z powodu błędów w Assassin’s Creed Unity, które pojawiły się na premierze tego tytułu, lecz zespół deweloperski został zmuszony do dotrzymania daty wydania tytułu i jedyne, co mógł zrobić, to złagodzić upadek. Sprawa Unity ułatwiła nam podjęcie decyzji, ponieważ pokazała naszym fanom, co mogłoby się stać również z Wiedźminem 3 tłumaczy Damien Monnier ze studia CD Projekt RED.

Pamiętając błędy z AC: Unity chyba się zgodzicie, że polskie studio postąpiło właściwie. Chyba nikt by nie chciał, by Geralt na premierę stracił twarz, jak to miało miejsce w przypadku nieszczęsnego Arno…

AC-Unity

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

104 Shares
Share104
+1
Tweet