Bethesda ujawnia ważny element w The Evil Within 2

Koniecznie się z nim zapoznajcie przed premierą.

Zanim 13 października wkroczycie do koszmarnego świata The Evil Within 2, będziecie musieli odpowiedzieć na jedno bardzo ważne pytanie: jak trudna ma być wasza rozgrywka? Tuż po uruchomieniu gry staniecie przed wyborem jednego z trzech poziomów trudności: przechadzki, przetrwania lub koszmaru. W trakcie rozgrywki możliwe będzie jedynie jej ułatwienie, więc dobrze przemyślcie swoją decyzję.

Premiery gier (9-15 października 2017). Koniec pewnej epoki w CoD, II wojna światowa, mocny horror…

To jednak nie wszystko. Przejście The Evil Within 2 odblokuje dodatkową zawartość, taką jak nowy sprzęt i kostiumy dla Sebastiana. Pamiętajcie, że na zawartość nowej gry plus ma wpływ poziom trudności, na której uda wam się ukończyć rozgrywkę.


Dajcie koniecznie znać, jakie wyzwania się podejmiecie.

Źródło: Bethesda

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

  • zaodrze244

    Ty czytasz co wstawiasz? Cyt „W trakcie rozgrywki możliwe będzie jedynie jej ułatwienie” mialo byc jej ustawienie? Jakie ułatwienie?

    • Dariusz Madejski

      Tutaj nie ma żadnego błędu, a wszystko po wstawieniu czytamy, choć wiadomo, czasem jakaś literówka się zdarzy. W przypadku, do którego się odnosisz: najpierw wybierasz poziom trudności, przed rozpoczęciem gry, a „w trakcie rozgrywki możliwe będzie jedynie jej ułatwienie”, czyli jak będzie Ci za trudno, możesz zmniejszyć poziom trudności, lecz jak będzie Ci za łatwo, nie będziesz mógł go podnieść. Czyli „ułatwienie rozgrywki” jest tutaj wyrażeniem jak najbardziej na miejscu i sądzimy, że zrozumiałym.

      • zaodrze244

        A no teraz rozumiem o co chodzi. Poranne zaćmienie umysłu. Dopiero po 2 kawach i 2 herbatach zacząłem jarzyć hahahahaha

17 Shares
Share17
+1
Tweet