Battlefield 1 vs. Call of Duty: Infinite Warfare. Która gra rządzi w sieci?

Po wczorajszej oficjalnej zapowiedzi Battlefield 1, Call of Duty nie będzie miało łatwego życia. Przynajmniej w internecie.

Battlefield 1 został bardzo ciepło przyjęty przez graczy z całego świata, a jeśli porównamy liczbę „łapek w górę” i „łapek w dół” z YouTube do Call of Duty: Infinite Warfare, to przewaga produkcji DICE jest miażdżąca. Za przykład niech posłużą nam zwiastuny gier. Bynajmniej nie chodzi nam tutaj o liczby wyświetleń, bo te są różne ze względu na fakt, że Call of Duty: Infinite Warfare zostało pokazane wcześniej. Przyjrzyjcie się jednak wspomnianym „łapkom”. Ponad 487 tys. na tak, kontra 9 tys. na nie w przypadku Battlefielda, oraz 216 tys. na tak i ponad 620 tys. na nie w przypadku Call of Duty. Różnica jest naprawdę ogromna.

Dane dotyczące zwiastuna Battlefield 1 z lewej strony, po prawej stronie dane dotyczące zwiastuna Call of Duty: Infinite Warfare
Dane dotyczące zwiastuna Battlefield 1 z lewej strony, po prawej stronie dane dotyczące zwiastuna Call of Duty: Infinite Warfare

Z czego to może wynikać? Otóż większość graczy deklaruje w komentarzach, że już za dużo w przypadku Call of Duty mamy tematyki związanej z klimatami walk przyszłości. Teraz twórcy poszli jeszcze dalej i rozgrywka będzie się toczyć w kosmosie. Gracze sugerują, że woleliby powrót do czasów pierwszej lub drugiej wojny światowej, która w ostatnich latach została nieco zaniedbana przez twórców gier. DICE wsłuchało się w sugestie graczy i przygotowuje tytuł, który powinien spełnić te oczekiwania.

Warto jednak podkreślić, że o ostatecznej jakości obu gier przekonamy się dopiero w trzecim kwartale tego roku, kiedy obie produkcje w pełnej wersji ukażą się na rynku.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

207 Shares
Share207
+1
Tweet