Battlefield 1 dostanie serwery z wysokim tickrate. Co to oznacza?

Deweloperzy postarają się dostarczyć nam jak najpłynniejszą rozgrywkę w multi.

Battlefield 4 miał sporo problemów, jeśli chodzi o zmagania sieciowe tuż po premierze. Nadchodząca, nowa odsłona serii nie powtórzy tego błędu – zaznacza producent David Sirland, który podczas rozmowy z graczami na forum Reddit przyznał (podajemy za serwisem wccftech), że serwery Battlefield 1 obsłużą tickrate o wartości 60 Hz (czyli 60 odświeżeń na sekundę).

Co to oznacza? Trickrate to wartość określająca częstotliwość odświeżania serwera, do którego jesteśmy podłączeni. Im jest ona wyższa, tym precyzja i płynność rozgrywki wzrasta. Wysoki trickrate eliminuje np. opóźnienie między oddanym w stronę wroga strzałem, a faktycznym odebraniem mu punktów życia. Zatem im większa wartość trickrate, tym serwer wykonuje więcej operacji, co oczywiście obciąża łącze oraz nasz sprzęt, zmuszony do wysyłania większej ilości danych.

Możemy zatem liczyć, że Battlefield 1 zapewni nam wygodną zabawę w multi, którą przetestujemy jeszcze przed premierą tytułu w ramach otwartych testów (dokładny termin bety nie został podany). Gra zadebiutuje 21 października na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

59 Shares
Share59
+1
Tweet